Originally posted by makedonche
View Post
Macedonian Church Dispute in Australia
Collapse
X
-
Македонските владици водејќи се со мислата дека народот не си ја знае својата историја и историјата од борбата на своите свештени лица и верници за својата Македонска Православна Црква ,газејќи на гордоста на Македонецот примаат поклони и склучуваат договори со најголемите негатори на Македонецот и Македонска Православна Црква.
Борбата за независна црква била долга, имено во 1944 г. во селото Врановци е создаден Иницијативен Одбор за организирање на Македонската Православна Црква. Во месец март 1945 година во Скопје е одржан првиот црковно-народен собор, на кој е донесена Резолуција за обновување на Охридската Архиепископија, како Македонска Православна Црква. Оваа одлука е доставена и до Архиерејскиот собор на СПЦ, бидејќи пред војната епархиите во делот на Вардарска Македонија беа во составот на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците, подоцна - Српска Православна Црква.
Оваа одлука не е одобрена од српските владици и тие и понатаму не третирале како дел од нивната црква за дури на 17 јули 1967 година во Охрид кога е свикан Третиот црковно-народен собор, на свечената седница во охридската црква Свети Климент Охридски,се прогласува Македонската Православна Црква за АВТОКЕФАЛНА. Чинот на прогласувањето на автокефалноста на Македонската Православна Црква е совршен на Светата Архиерејска Литургија, отслужена во црквата Свети Климент Охридски на 19 јули 1967 година, од страна на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ.
Точно 200 години по нејзиното укинувањето од страна на Турција.
Но негирањето на СПЦ продолжува и денес ,но тоа негирање најверојатно има и поткрепа од дел од “македонските“ владици.
Имено на Симпозиум “Охридската евангелска дејност на Николај Велимировиќ” во Шабац, Србија кој се одржа во 2008 година во кој на Преспанско-пелагониската епархија, на која своевремено надлежен архиереј бил владиката св. Николај Охридски и Битолски, од страна на Епископот Шабачки г. Лаврентиј ѝ беше доделен орден кој му беше предаден на сегашниот надлежен архиереј Митрополитот Преспанско-пелагониски и администратор Австралиски и Новозеландски г. Петар.
По тој повод, исто така и на Општина Битола ѝ беше доделен орден, кој го прими претседателката на Советот на општина Битола, г-ѓа Лилјана Кузмановска.
Исто така „симпозиумот се одвиваше во пријатна пријателска и братска атмосфера“.
Сето оваа би било добро ако не постои историјата и она што овој Николај Велимировиќ заедно со српскиот епископ во Америка епископот Дионисие преку писма го имаат порачано за македонскиот народ.
Имено првото писмо заведено под Д.Прот.бр.6 со дата 16 јануари 1952 година епископот Дионисие му се обраќа до патријархот Викентие :
„...да се задолжува Синодот на СПЦ да не ги признава МПЦ и Иницијативниот одбор,бидејќи тие се измислени- македонската народност, македонска азбука, македонската книжевност за дефинитивно да се запечати одвојувањето од СПЦ и создавање на независна МПЦ која би била дел од тие измислени творби..“
Второто писмо е од Николај Велимировиќ од 5 јануари 1952 година во кое се вели :
„Уште потежок е случајот со признавањето на македонската народност што може да го направи само некој поматен мозок,или некој српски одрод или политички манипулант,продадена душа предавник на српскиот народ. А кога не постои македонска нација, не постои македонска азбука, ни македонска книжевност, ни македонски јазик кој всушност е само србски текст на светосавскиот дијалект на српскиот народ„
Цитатите се од книгата на Д.Илиевски „Македонскот православно свештенство во борбата за национална и црковна слобода“ и на Миодраг Периќ „Историско-правните аспекти на односите меѓу Српската православна црква и Македонската православна црква“.
Историјата е сведок дека д-р Периќ од професор на факултет, бил игнориран од сите и „испратен“ да предава во основно училиште, а потоа неподвижен завршува во инвалидска количка.Таква е судбината на сите кој се бореле за правдина и слобода.
А која е човечноста во македонските владици и политичари кои примаат награди кои го носат името на „човекот“ кој ги негира Македонците?
Каква е нивната историја и нивната судбина?
For the photos:
The purpose of the media is not to make you to think that the name must be changed, but to get you into debate - what name would suit us! - Bratot
Comment
-
-
Originally posted by Prolet View PostBishop Petar is stating that Macedonian Churches in the 1960s were registered as Bulgarian Churches then they changed the titles. I've never heard anything about this from anybody before, maybe he is talking about the Kiril i Metodij Church in NorthCote that the Bulgarians took?
YouTube - Ico Najdovski i Vladikata PetarIn the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.
Comment
-
-
Originally posted by Bratot View PostМакедонските владици водејќи се со мислата дека народот не си ја знае својата историја и историјата од борбата на своите свештени лица и верници за својата Македонска Православна Црква ,газејќи на гордоста на Македонецот примаат поклони и склучуваат договори со најголемите негатори на Македонецот и Македонска Православна Црква.
Борбата за независна црква била долга, имено во 1944 г. во селото Врановци е создаден Иницијативен Одбор за организирање на Македонската Православна Црква. Во месец март 1945 година во Скопје е одржан првиот црковно-народен собор, на кој е донесена Резолуција за обновување на Охридската Архиепископија, како Македонска Православна Црква. Оваа одлука е доставена и до Архиерејскиот собор на СПЦ, бидејќи пред војната епархиите во делот на Вардарска Македонија беа во составот на Обединетата Православна Црква на Србите, Хрватите и Словенците, подоцна - Српска Православна Црква.
Оваа одлука не е одобрена од српските владици и тие и понатаму не третирале како дел од нивната црква за дури на 17 јули 1967 година во Охрид кога е свикан Третиот црковно-народен собор, на свечената седница во охридската црква Свети Климент Охридски,се прогласува Македонската Православна Црква за АВТОКЕФАЛНА. Чинот на прогласувањето на автокефалноста на Македонската Православна Црква е совршен на Светата Архиерејска Литургија, отслужена во црквата Свети Климент Охридски на 19 јули 1967 година, од страна на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ.
Точно 200 години по нејзиното укинувањето од страна на Турција.
Но негирањето на СПЦ продолжува и денес ,но тоа негирање најверојатно има и поткрепа од дел од “македонските“ владици.
Имено на Симпозиум “Охридската евангелска дејност на Николај Велимировиќ” во Шабац, Србија кој се одржа во 2008 година во кој на Преспанско-пелагониската епархија, на која своевремено надлежен архиереј бил владиката св. Николај Охридски и Битолски, од страна на Епископот Шабачки г. Лаврентиј ѝ беше доделен орден кој му беше предаден на сегашниот надлежен архиереј Митрополитот Преспанско-пелагониски и администратор Австралиски и Новозеландски г. Петар.
По тој повод, исто така и на Општина Битола ѝ беше доделен орден, кој го прими претседателката на Советот на општина Битола, г-ѓа Лилјана Кузмановска.
Исто така „симпозиумот се одвиваше во пријатна пријателска и братска атмосфера“.
Сето оваа би било добро ако не постои историјата и она што овој Николај Велимировиќ заедно со српскиот епископ во Америка епископот Дионисие преку писма го имаат порачано за македонскиот народ.
Имено првото писмо заведено под Д.Прот.бр.6 со дата 16 јануари 1952 година епископот Дионисие му се обраќа до патријархот Викентие :
„...да се задолжува Синодот на СПЦ да не ги признава МПЦ и Иницијативниот одбор,бидејќи тие се измислени- македонската народност, македонска азбука, македонската книжевност за дефинитивно да се запечати одвојувањето од СПЦ и создавање на независна МПЦ која би била дел од тие измислени творби..“
Второто писмо е од Николај Велимировиќ од 5 јануари 1952 година во кое се вели :
„Уште потежок е случајот со признавањето на македонската народност што може да го направи само некој поматен мозок,или некој српски одрод или политички манипулант,продадена душа предавник на српскиот народ. А кога не постои македонска нација, не постои македонска азбука, ни македонска книжевност, ни македонски јазик кој всушност е само србски текст на светосавскиот дијалект на српскиот народ„
Цитатите се од книгата на Д.Илиевски „Македонскот православно свештенство во борбата за национална и црковна слобода“ и на Миодраг Периќ „Историско-правните аспекти на односите меѓу Српската православна црква и Македонската православна црква“.
Историјата е сведок дека д-р Периќ од професор на факултет, бил игнориран од сите и „испратен“ да предава во основно училиште, а потоа неподвижен завршува во инвалидска количка.Таква е судбината на сите кој се бореле за правдина и слобода.
А која е човечноста во македонските владици и политичари кои примаат награди кои го носат името на „човекот“ кој ги негира Македонците?
Каква е нивната историја и нивната судбина?
For the photos:
http://macedonianspark.com/mk/vesti/...10-28-14-09-29
The purpose of the media is not to make you to think that the name must be changed, but to get you into debate - what name would suit us! - Bratot
Comment
-
-
Where the hell is the money coming from?I think he should stay there because he travels so much.Definitely a clown & the suit fit's him."Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
GOTSE DELCEV
Comment
-
-
Originally posted by George S. View PostWhere the hell is the money coming from?I think he should stay there because he travels so much.Definitely a clown & the suit fit's him.
The answer to that question lies in the party's who have the most to gain! They would be the same ones involved in denying our identity, because as soon as you have an independent MOC recognised by all other Orthodox faiths and acknowledged worldwide, then you have the makings of unifying the Macedonian people under the one umbrella - and we can't have that now can we!On Delchev's sarcophagus you can read the following inscription: "We swear the future generations to bury these sacred bones in the capital of Independent Macedonia. August 1923 Illinden"
Comment
-
-
Originally posted by Soldier of Macedon View PostWhat an absolute idiot. When is this clown impersonating a priest coming back to Australia?
Does anyone know about this?From the village of P’pezhani, Tashko Popov, Dimitar Popov-Skenderov and Todor Trpenov were beaten and sentenced to 12 years prison. Pavle Mevchev and Atanas Popov from Vrbeni and Boreshnica joined them in early 1927, they were soon after transferred to Kozhani and executed. As they were leaving Lerin they were heard to shout "With our death, Macedonia will not be lost. Our blood will run, but other Macedonians will rise from it"
Comment
-
-
I went to Sveta Petka church in Mill Park to light a candle and it was closed, whats the point of having churches if they are going to be closed for the believers? In Stari Kraj you wont find a closed church anywhere.МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.
Comment
-
-
Originally posted by Prolet View PostI went to Sveta Petka church in Mill Park to light a candle and it was closed, whats the point of having churches if they are going to be closed for the believers? In Stari Kraj you wont find a closed church anywhere.
Who closed the church? Why was it closed? Is there a designated priest for this church?On Delchev's sarcophagus you can read the following inscription: "We swear the future generations to bury these sacred bones in the capital of Independent Macedonia. August 1923 Illinden"
Comment
-
-
So Prolet, do you agree that all Petar does is blow smoke out his arse?From the village of P’pezhani, Tashko Popov, Dimitar Popov-Skenderov and Todor Trpenov were beaten and sentenced to 12 years prison. Pavle Mevchev and Atanas Popov from Vrbeni and Boreshnica joined them in early 1927, they were soon after transferred to Kozhani and executed. As they were leaving Lerin they were heard to shout "With our death, Macedonia will not be lost. Our blood will run, but other Macedonians will rise from it"
Comment
-
-
Makedonche, I was very disappointed to see the church closed, i believe every church,monastery should be open to everybody. There is a priest, the church itself is not very big however many people go there.
I dont know why it was closed, i went to open the door and it was locked.МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.
Comment
-
-
Originally posted by Mikail View PostThanks prilepcanka! Good work to all those involved.
Thanks to Dr Kaye for stating the obvious:
Resolved, on the motion of Dr Kaye: That a new paragraph 7.3 be inserted to read, 'The Committee believes that the current divisive climate between Macedonian Orthodox communities and the Church hierarchy is not conducive to any legislative solution at this time. It is the hope of the Committee that the Church and communities can work together in a consultative environment to resolve these issues in the future.'
The Macedonian Orthodox Church Property Trust Bill 2010 (Inquiry)
Annexure I – Letters of Support to NSW Parliament from various
Community Organisations
Letters from:
1. The Australia-Macedonia Chamber of Commerce dated 21 June 2010;
3. The Macedonian Community Council of Victoria dated 18 June 2010;
4. The Macedonian Community Welfare Association;
9. The owner and director of Radio Illinden;
----------
We know number 1 is PR and it and number 9 are of little substance but, IMO, MCCV and MCWA have either shown their political colours or have been politically coerced or bought and would lose any credible pretence to being neutral or that they represent ALL Macedonians that the names of these organisations would claim to cover.
Comment
-
-
3. The Macedonian Community Council of Victoria dated 18 June 2010;
Shame on them.Risto the Great
MACEDONIA:ANHEDONIA
"Holding my breath for the revolution."
Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com
Comment
-
Comment