X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Serdarot
    • Feb 2010

SoM, go zaboravi ovaj del
    i tie tamu go dadoa svojot pridones kon formirajneto na ona shto najverojatno vie sakate da si go pripishite sebesi.
    Mozhi zato sho vie sakate da si gi pripishite zaslugite za ona sho generacii Makedonci go razvivaat kako Makedonska Kauza?
    Bratot:
    Никој не е вечен, а каузава не е нова само е адаптирана на новите услови и ќе се пренесува и понатаму.

Comment

• Soldier of Macedon
      • Sep 2008

Is that what you think, that this is all about 'credit'? You fool. If I used a document produced at Kajgana or any other site, I would reference it. It's common (and simple) practice. Perhaps 'credit' matters more than principle to clowns like yourself. As for the Macedonian Cause, only a moron would assume that we here at the MTO are trying to claim 'ownership' of the idea. Only a moron. However, we will take ownership as a collective membership and incorporation of the Macedonian Cause as defined at the MTO. This whole conversation has been degraded to a level of elementary stupidy by the likes of yourself. Grow up.
      In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Serdarot
        • Feb 2010

Jas ne gledam prichina da se koristi takov rechnik.

"You fool" i "Clown" rechi mu na nekoj doma ti, no nemoj mene.

Ako ne svakjash deka i tie na kajgana dadoa pridones, a ti go napishav, togash e tvoj problem.

Moe mislenje e tochno toa, deka sakate da si pripishite sebesi zaslugi (credits).

So koristenje na spomnatiot rechnik, sigurno nema da me razubedish.

I, konfrontacija megju Makedonci koi ne se oportunisti, ne i odi vo prilog na Kauzata.

Jas ne sum ni oportunist, ni karierist.

Ti?
        Bratot:
        Никој не е вечен, а каузава не е нова само е адаптирана на новите услови и ќе се пренесува и понатаму.

Comment

• Serdarot
          • Feb 2010

Za poarno da svatite nekoi raboti, eve primer, tochkata Broj 1

1) Неменливост на нашето национално, етнокултурно и историско име Македонија.

Vaka e formulirana od "exlexmk" , a na formuliranjeto "rabotea" i Bratot i drugi lugje.

"exlexmk" sigurno ne bi se slozhil MTO da si pripishuva nekakvi zaslugi, koga toj lichno ne bara nikakvi zaslugi.

Zoshto togash MTO bara zaslugi?

Ako MTO ne bara "medals", togash zoshto ovaj nachin na diskusija koj go imate sprema mene na temava?

So lupajne v gradi samo ke gi potsekjame lugjeto na majmuni...

Edit:

Moram da "brkam" nekoi raboti, a vo megjuvreme procihtajte go potpisot, i dumajte malku. Nikoj od Nas ne e Vechen, no Makedonia E Vechna. A Makedonska Kauza imal i Krste Petkov Misirkov, i Gjorgji Pulevski, i site nashi revolucioneri. Ne izmislivte topla voda
          Last edited by Serdarot; 04-11-2011, 12:15 AM.
          Bratot:

Comment

• Soldier of Macedon
            • Sep 2008

Your semantics on this thread are but mere garbage. We are not looking for credit in respect to instigating the Macedonian Cause, nor do we seek exclusivity. All we sought is for the document that was created and developed here to be referenced when cited elsewhere. That is a fair request. If people like yourself and Bratot don't wish to cite the reference for whatever reason, I am not too concerned. I just wanted to know why you felt the need not to mention the MTO, given that this is where you obtained the document from. Your replies point to some stupid and misguided animosity towards us. That's fine.
            In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Serdarot
              • Feb 2010

Ne si dal nikomu nekakov "dokument", tuku Makedonci gi iskazhuvaa svoite misli kako bi trebalo da se definira Makedonskata Kauza vo deneshni uslovi, i ja razvivaa temata, i tuka, i na kajgana, i na drugi mesta...

Ne ti teknalo ni tebe, ni na Rogi, ni na Bratot, ni mene.

MTO nema nikakvi "avtorski prava", isto kako sho nema ni kajgana. (bez razlika sho tochka broj eden i drugi delovi se definirani na kajgana, a drugi tochki se definirani tuka)

Moe mislenje e deka imash problem so precepcija i so tvoeto ego.

Ko so dzid da zboram.

Aj ke probam da ti nacrtam.

Zato sho so Bratot i drugi lugje sme razmenuvale misli i idei na skype ili na msn, znachi deka treba da pishime sekade "ovaa misla ja razvivavme na skype, ovaa na msn"???????????????

I velish deka ne sakate "credits"?

Oti ova diskusija, ako e taka?

A neznam od kade to "animosity"... Jas i pokraj site navredi od tebe i drugi, se obiduvam da bidam konstruktiven. Da ne zborash za tebe? Imash nekakov "animosity" sprema mene?

Da ne se osekjash inferiorno?

Nemash potreba, ne sme si konkurencija, ne sme voopshto vo ista liga
              Bratot:

Comment

• Risto the Great
                • Sep 2008

No problem Serdarot.
                Tebe mozham da ti "post a copy" od neshto sho sum napravil, ko ke te smetam za EQUAL.

Sega si daleku od to
                Ne beri gajle .... one day you might reach me.

You still never answered my question.

By the way, I personally deleted the icon for the Ventilator, I hope this one is ok with you.
                Risto the Great
                MACEDONIA:ANHEDONIA
                "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Vangelovski
                  • Sep 2008

Originally posted by Serdarot View Post
                  ne sme voopshto vo ista liga
                  You really are in a league of your own. The only thing that I'm curious about is how much acid one would need to consume in their lifetime to reach your level?
                  If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Soldier of Macedon
                    • Sep 2008

Ne si dal nikomu nekakov "dokument.........
                    Dokumentot bil sozdaden tuka. Ne bre kako na drvo mu zboram, nishto ne razbirash, ni po engleski, ni po makedonski.
                    Moe mislenje e deka imash problem so precepcija i so tvoeto ego.
                    Tvoeto 'mislenje' e zaginato nekade vo nekoje shishe, baraisi go na pat.
                    Zato sho so Bratot i drugi lugje sme razmenuvale misli i idei na skype ili na msn, znachi deka treba da pishime sekade "ovaa misla ja razvivavme na skype, ovaa na msn
                    Ko kje go upotrebuvate istiot tekst, zbor za zbor, pa togash da.
                    A neznam od kade to "animosity"... Jas i pokraj site navredi od tebe i drugi, se obiduvam da bidam konstruktiven.
                    Ne znaish, ili ne sakash da se setish? Tuka kje mi se odnesuvash kako nekoje pijanichishte, a do chera go braneshe koristenjeto na novoto zname oti si tolku tvrdoglaven za bezobrazni raboti. Kizni kako se razbervaat drugite so tebe po lice, mozhi mu treba preveduvach, lol.
                    Da ne se osekjash inferiorno?
                    So vakvi budalosti samo potvrduvash deka nepismen si. Prodolzhi.
                    Nemash potreba, ne sme si konkurencija, ne sme voopshto vo ista liga
                    Haha, aj dosta brchi be, samo vo edna 'liga' se naogjaat lugje kako tebe, liga sardisana so lekari.

Comment

• Serdarot
                      • Feb 2010

Originally posted by Risto the Great View Post
                      No problem Serdarot.
                      Ne beri gajle .... one day you might reach me.

You still never answered my question.

By the way, I personally deleted the icon for the Ventilator, I hope this one is ok with you.
                      Koe prashanje, Risto?

ti rekov, ko ke prevedite na Makedonski, ako sakam i mislam deka e potrebno, ke go napisham moeto mislenje tuka.

a za "icon" "ventilator", sho da ti recham, osven kupi si novi naochari

moeto e pogolemo od tvoeto

Originally posted by Vangelovski View Post
                      You really are in a league of your own. The only thing that I'm curious about is how much acid one would need to consume in their lifetime to reach your level?
                      nemoj da zemash drogi, ke ti shteti

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
                      Dokumentot bil sozdaden tuka. Ne bre kako na drvo mu zboram, nishto ne razbirash, ni po engleski, ni po makedonski.

Tvoeto 'mislenje' e zaginato nekade vo nekoje shishe, baraisi go na pat.

Ko kje go upotrebuvate istiot tekst, zbor za zbor, pa togash da.
                      tochno, ko na drvo, ko na dzid.

tochkata broj eden , formulirana na drugo mesto, dovolna da go pobie tvoeto "zbor po zbor"

Ne znaish, ili ne sakash da se setish? Tuka kje mi se odnesuvash kako nekoje pijanichishte, a do chera go braneshe koristenjeto na novoto zname oti si tolku tvrdoglaven za bezobrazni raboti. Kizni kako se razbervaat drugite so tebe po lice, mozhi mu treba preveduvach, lol.
                      SoM, a be kako mojte vaka?

Pa go najdovte choeko

Ne pijam i ne pusham... A sakam da najdish kaj go branam ventilatorot

So vakvi budalosti samo potvrduvash deka nepismen si. Prodolzhi.

Haha, aj dosta brchi be, samo vo edna 'liga' se naogjaat lugje kako tebe, liga sardisana so lekari.
                      Koga jas koristev nekulturen rechnik, mi reche deka "ne e granted", demek, ke me banirate ako ne prekinam.

Vas vi e "granted" da gi navreduvate chlenovite?
                      Bratot:

Comment

• Risto the Great
                        • Sep 2008

Koe prashanje, Risto?

ti rekov, ko ke prevedite na Makedonski, ako sakam i mislam deka e potrebno, ke go napisham moeto mislenje tuka.
                        My question was asked in relation to your original comment below:
                        Originally posted by Serdarot
                        i am very thanksfull that you started this subject. but i am unhappy to see in what all this turned...
                        I asked if there was anything you disagreed with about the Cause. If in fact you were disagreeing with something else, only you and your psychiatrist could possibly know.
                        Risto the Great

Comment

• Serdarot
                          • Feb 2010

Gledam navistina treba da posetish ochen lekar, zato sho ti napishav...

Ke ti prevedam:

I can write if i agree or disagree (IF I LIKE TO WRITE my comment HERE) AFTER you translate the Cause into Macedonian.

I will be so nice to add this:

I am unhappy to see you are claiming the very creation and the development of the Macedonian Cause, because it existed before any of you / us was born.

Further, you 3 being rude and using such vocabulary is speaking much about you.

Without any respect for opportunists and those who are trying to profit from the Macedonian Problems.

Goce
                          Bratot:

Comment

• Risto the Great
                            • Sep 2008

We stated that the Macedonian Cause was listed on Kajgana without acknowledging where it came from. You said you were unhappy BEFORE we even talked about that. Are you changing your reason for not being happy Serdarot?

I might need to see an eye doctor but first I would need to visit your engineers, because I am not sure your time machine is working as well as it should be.

Without any respect for opportunists and those who are trying to profit from the Macedonian Problems.
                            I have no idea what or who this is aimed at so will assume we agree about this together if we are talking about the same "what" and "who".

I am interested in your Macedonian Cause that precedes the one that appeared here on the MTO thanks to Rogi's contribution and my insistence of its pursuit. It would be great to compare them and see whether we all hold the same things dear. So please show us your Cause so we can further the cause together.

By the way, do you agree with the Cause?
                            Risto the Great

Comment

• Serdarot
                              • Feb 2010

Originally posted by Risto the Great View Post
                              We stated that the Macedonian Cause was listed on Kajgana without acknowledging where it came from. You said you were unhappy BEFORE we even talked about that. Are you changing your reason for not being happy Serdarot?

By the way, do you agree with the Cause?
                              1. bla bla drn drn, ponatamoshna demagogija i suspected that you are trying to claim the credits, and the reactions of all 3 of you just confirmed that, or better said, you failed to convince me that you are not trying to claim all the credits.

2. at least we agree that we donīt like opportunists and the profiteers

3. is this some echo? how many times i have to write it, so you will understand?

Prvo Kauza na Makedonski, posle MOZHI ke pisham "agree with this, disagree with this"

Komprende?

Da ti napisham na nekoj drug jazik? Izgleda Makedonski slabo znajsh, a na mojot skromen angliski ne me razbra...
                              Bratot:

Comment

• Risto the Great
                                • Sep 2008

No problem Serdarot.
                                But you are the moron that said you are unhappy (in English) to begin with.
                                The fact you won't tell us what you are unhappy with makes you sound like a little "detense" with no value to society until you grow up.
                                Risto the Great

Comment

Working...
                                X