Macedonian Army, Government Officials Glorify UCK Monument!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Niko777
    • Oct 2010

Macedonian Army, Government Officials Glorify UCK Monument!

АРМ се поклони пред споменикот на УЧК

Пет офицери од делегација на АРМ, заедно со министерот за одбрана Фатмир Бесими, министерот за правда Блерим Беџети, вицепремиерот Муса Џафери и заменик министерот за внатрешни работи Џелал Бајрами, во Слупчане, денеска положија венци и цвеќе и се поклонија на споменикот на жртвите од конфликтот во 2001-та, припадници на УЧК.

Ushtarë të ARM-së nderuan dëshmorët e UÇK-së - YouTube

Ова е прв пат, по 11 години од воениот конфликт и потпишувањето на Охридскиот рамковен договор, институционално да се оддаде почит на припадниците на УЧК.

Uploaded with ImageShack.us

Last edited by Niko777; 08-13-2012, 04:44 PM.
  • Risto the Great
    • Sep 2008

And that heralds the end of the Macedonian nation as most know it.
    Risto the Great
    MACEDONIA:ANHEDONIA
    "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Vangelovski
      • Sep 2008

Originally posted by Risto the Great View Post
      And that heralds the end of the Macedonian nation as most know it.
      Ah it ended back in 1993 - the rest was just sorting out the details. For anyone that still cares, debate over the past couple of years has slowly shifted towards an FA v2.0. I think this one will be achieved a lot easier (if that's even possible) than the original.
      If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Risto the Great
        • Sep 2008

Originally posted by Vangelovski View Post
        Ah it ended back in 1993 - the rest was just sorting out the details.
        Oh, I agree with that.
        But I meant that most people still think there is a plan for Macedonia's sovereignty. Most people are wrong.
        Risto the Great

Comment

• George S.
          • Aug 2009

Oh we are observing the albanians rememberance of their fallen,How about them considering what they did & considering our fallen soldiers This gets sillier & stupipderr as time goes.What other zany things are there to come.Fact is we have lost our sovereignity as a nation & we are being led by the noose.For shame on those that have given up the fight for freedom,rights,& the macedonian way.We have forgotten who we are & have lost the way.Since 1993 everything seems to be sliding away into the bottomless pit.No body gives a damn what is really going on.Macedonians should wake up & stop surrendering their nation,their country to other people.Who would 've thought we would be honoring our enemies 11 years later.For gods sake these were terrorists acts perpetrated by those who hate us.Now we are honoring the uck pleas give us our sanity at least & not pandering to our enemies all the time.
          "Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
          GOTSE DELCEV

Comment

• Vangelovski
            • Sep 2008

Originally posted by Risto the Great View Post
            Oh, I agree with that.
            But I meant that most people still think there is a plan for Macedonia's sovereignty. Most people are wrong.
            Gruevski has a plan or something. He plans on talking incoherently and building nameless statues of people who may or may not be historical Macedonian figures. He doesn't seem to have worked out the purpose of his actions yet, but he'll be consulting his Albanian coalition partners when he eventually gets around to devising the end game.
            If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Risto the Great
              • Sep 2008

A plan or something indeed.
              Risto the Great

Comment

• Tomche Makedonche
                • Oct 2011

"The plan" of all plans is slowly but surely coming to fruition, so don't beri gajle lugje, remember there is a Korzo in need of shetanje...
                “There’s a time when the operation of the machine becomes so odious, makes you so sick at heart, that you can’t take part, you can’t even passively take part, and you’ve got to put your bodies upon the gears and upon the wheels, upon the levers, upon all the apparatus and you’ve got to make it stop, and you’ve got to indicate to the people who run it, to the people who own it, that unless you’re free, the machine will be prevented from working at all” - Mario Savio

Comment

• Risto the Great
                  • Sep 2008

The enemy of the State now "defends" the State and honours the enemy who attacked the State.
                  How utterly offensive.
                  Has there been the slightest hint of a bleat from the Eurodonians?
                  Risto the Great

Comment

• DedoAleko
                    • Jun 2009

АРМ се огради од министерот Бесими кој положи венци на гробовите на убиените припадници на УЧК

Офицери и војници на АРМ во став мирно салутираа пред споменикот на ОНА во Слупчане. Целата операција била организирана тајно и без известување на јавноста, а во неа учествуваше и министерот за одбрана Фатмир Бесими. (обновено во 16.42)

[АРМ се огради од министерот Бесими кој положи венци на гробовите на убиените припадници на УЧК]

Вицепремиер, министри и заменици министри положија цвеќе вчера, денеска сите се оградуваат од тој чин. Од Генералштабот на АРМ велат дека не биле известени за оваа церемонија од Министерството за одбрана. Лицата кои беа во придружба на министерот се од составот на Министерството за одбрана, велат од Генералштабот во соопштението со кое се оградуваат од Слупчане. И од кабинетот на министерот за одбрана Фатмир Бесими имаат став, но спротивен- сметаат дека потегот е политичка одлука со кој не се прекршува ниту еден закон а војниците придонеле за помирување. Бесими одаде почит бидејќи смета дека тоа е негова должност како министер за одбрана на Република Македонија и верува дека помирување и задничкиот живот се единствената иднина за сите граѓани, соопштија во кабинетот на министерот. Изостана реакција од кабинетот на врховниот командант, Претседателот Ѓорге Иванов кој уште е на одмор.

Церемонијата е организирана од вицепремиерот Муса Џафери по повод 11-години од потпишувањето на рамковниот договор.

Во прес службата на владата велат дека за овој вид церемонија владата носи одлуки, но дека за поклонувањето кај Слупчане ниту се расправало ниту се одлучувало на седница.

Од владејачката ВМРО-ДПМНЕ соопштија дека не се согласуваат со положувањето на венци на споменик на УЧК во присуство на лица во униформи на АРМ и дека ваквите настани не водат за зголемување на довербата меѓу граѓаните. Таквиот чин не ги одразува политиките и ставовите на ВМРО-ДПМНЕ, кратко соопштија од владеачката партија.

Од СДСМ пак прашуваат дали Слупчане е инцидент или промена во политиката на власта.

- Врховниот командант треба да одговори дали со негова дозвола, офицери на АРМ положувале цвеќе на споменикот на паднатите борци од ОНА, а премиерот Груевски треба да одговори дали министерот Фатмир Бесими беше таму испратен од премиерот, премиерот знае за тоа или тоа било случајно, праша Зоран Јовановски, потпретседател на СДСМ.

izvor: http://www.kanal5.com.mk/default.asp...&eventId=95152

Реакција на здружението „Бедем“ за положувањето цвеќе пред споменик во Слупчане

Здружението на припадници на безбедносните сили „Бедем“ оценува дека вчерашното положување на цвеќе од страна на министерот за одбрана пред споменик на ОНА во селото Слупчане е погрешен чекор.

- Министерот треба да ги почитува чувствата на припадниците на АРМ, како на оние кои се сега, така и на оние кои претходно биле дел од армијата на Република Македонија. Функцијата која ја извршува не смее да ја употребува за партиски цели, се вели во реакцијата од БЕДЕМ.

Здружението ја поздравува брзата и соодветна реакција на Генералштабот на АРМ и на Владата на Република Македонија.

izvor: http://sitel.com.mk/dnevnik/makedoni...k-vo-slupchane

Comment

• George S.
                      • Aug 2009

I don't trust gruevski if he still is negotiating our name
                      "Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
                      GOTSE DELCEV

Comment

• Risto the Great
                        • Sep 2008

If that is the force of the response of the ruling government, then all I can say is that there are some very good Macedonians left in the world and that almost none of them are in the Republic.
                        Risto the Great

Comment

• Niko777
                          • Oct 2010

Honestly, this country is pathetic. This....

...got more criticism in the Macedonian media than this...

Comment

• Čento
                            • Mar 2012

Treba da se poserat na spomenikot a ne da im davat pocit na teroristite da im ebam krvta siptarska.
                            Jас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот

Гоце Делчев

Comment

• lavce pelagonski
                              • Nov 2009

This is what the Macedonians in ROM wont,we can talk about this all day if they dont wont to take action there is nothing we can do. Ubo mu e shiptarite da ja vodat drzavata a tie da lezat po kafici i da sluset srbski pesni.
                              Стравот на Атина од овој Македонец одел до таму што го нарекле „Страшниот Чакаларов“ „гркоубиец“ и „крвожеден комитаџија“.

„Ако знам дека тука тече една капка грчка крв, јас сега би ја отсекол целата рака и би ја фрлил в море.“ Васил Чакаларов

Comment

Working...
                              X