Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Buktop
    • Oct 2009

Firstly, I would like to thank you for a well reasoned, and profound post. This is not sarcasm, I find that there is currently a deficiency of such posts.

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
    Buktop, don't risk falling into the same trap as your buddy CT, I find it quite funny that both of you choose to only selectively criticise the UMD while turning a blind eye towards the rest of their idiocy.
    It is not that I selectively criticize, but that certain issues to me deserve criticism. As you recall I did completely agree with you that the acceptance of the Democratic prefix was not right. I even went further to condemn the statement, but after hearing the reasoning I forgave the offense, I did not forget it. The same goes for other area's of trespass. I will condemn those actions that jeopardize my rights, but I will not damn an entire organization and it's beneficial attributes because of a lapse in judgment.

This is a great shame, because I consider neither of you stupid or ignorant, so the reasons for your persistent apologetic defence of the UMD can only be put down to some particular sympathies or bias.
    I would not necessarily describe it as bias, as neither I nor CT are actual members of UMD. We are not stakeholders in this argument, we stand to gain nothing if UMD falls, we also stand to gain nothing (personally) if UMD succeeds. I believe that both CT and myself can envisage certain beneficial attributes to Macedonians everywhere, meaning that it's reform should be more important than it's destruction and outright condemnation.

To be honest, I couldn't care less. At least you're an open UMD supporter, this 'CT' apparently thinks of himself a beacon of objectivity. In the case you haven't noticed, I am not the only one that is saying the opposite to what he is, nor am I the only person that is against the UMD and what they stand for.
    I understand that you have your view, and as CT and I have said previously, we are not here to change your opinion. I have openly supported them where support has been warranted, you also know I have had my fair share of questions. My question's were answered, as were CT's, and that is all we have to say about the matter.

From what I saw of CT's involvement in the thread, it was particularly about the reaction to the question of UMD's involvement in Australia on the survey. I believe he was right. UMD left an option expressing dissatisfaction in their involvement in Australia, and if the sentiment here serves as any sort of representation of the Aussie-Macedonian community, I don't think you guys have anything to worry about because it will only confirm your allegations. I believe many of you understand that this was specifically a UMD-University cooperative, without the involvement of other organizations, nor did other organizations develop any sort of similar idea so as to ask their own questions. So honestly, you wouldn't expect AMHRC or WMC or UM, to include questions, on their own sponsored surveys, about other NGO's.

Maknews lost the plot a long time ago, whereas my vision and reasons for having such views are clear. Question me on anything, I can write a book about how I was supportive of the UMD, how I defended them against others here and Maknews for months on end, and how, when I wanted to delve into the matter myself, I was treated like a nobody by Meto Koloski and those sidekicks of his who I can't be bothered mentioning.
    Maknews still has some relevance. Yes he has grown a bit intolerant at times, but he truly cares for Macedonia, and he would not have been so actively involved had it not been for that ambition. Were it not for Maknews, none of us would know each other, MTO would not exist, and our general cognizance of the Macedonian Diaspora/Cause would not be what it is today. At the very least credit him with the fact that he gave us a tool with which to organize and rationalize our thoughts.

I understand your quarrel with UMD, and I don't necessarily disagree with your concerns, but I do have a bit more confidence in their intent, as well as their actions. It is not my intent to convince you of this, but merely to achieve a mutual understanding of our individual assertions. I am sorry that they treated you like that, but if you had the chance to personally convey your concerns, I believe you would perhaps understand what I mean.

I don't know what you're trying to do here with your comment, but I suggest you step back a little, you know me pretty well now, you said your piece before and I respected your word, but you know that we sit on opposite sides of the fence with this issue and I have went in several circles time and again to convince you of the obvious. You almost saw the light, but you backed off, lest Meto lose another supporter.
    I intended merely to cool off the tension in the thread. If you wish me to discontinue my participation in the thread, I will oblige. You are right, I said my piece, I questioned my position, but I did not return to a fully supportive position. It is from this forum that I learned to question every action of any organization claiming to represent me. I have become more involved as a result. My support is not due to Meto's word, nor is it due to my blind allegiance, it comes from a hopeful ideal, that those in a position to help will do so.

That's cool, in that regard you differ little from maknews himself, you people aren't supporting the UMD because it's the right thing for Macedonia, you're supporting them to keep some 'status quo', in the hope that those jesters will finally come good. Forgive me if I don't feel like supporting a baloney organisation that needs to vote on wether or not Macedonia should remain in these pathetic name talks. Where the rest of the world sees the obvious, you make excuses, like I said before, it's a big shame, your energy could be put to something more positive and concrete instead of these bananas who seem to have cheese and cracker parties on boats every few months, in the 'name' of Macedonia.
    As I stated before, UMD has it's role in helping Macedonia. It has blatant and clandestine attributes that are valuable not only in terms of Diaspora consciousness, but also in domestic support. Of course, it is not my intention to convince you of this, and I do not wish to. The last thing I would want is a 'status quo' because this, in itself, is detrimental to the diaspora.

I have definitely put my efforts to more beneficial practices since I began these arguments on Maknews and the MTO. I am genuinely flattered that you consider me such an asset, and I wish to assure you that I am not merely sitting on my bum typing. Rest assured, my intent is always genuine, and whether or not my practice coincides with what is preached, my goal will always be a free and united Macedonia.

Or the sentiments of 95% voters from a total of 46. The only other person that voted for the UMD aside from Meto is yourself, Buktop. You can disgregard the voters as nothing and consider yourself in the right, or you can consider logic. Just don't start pretending like this anti-UMD sentiment started with me.
    http://www.macedoniantruth.org/forum...ead.php?t=3591
    Like I acknowledged above, I understand the sentiment, and I would never portray it as your personal campaign.

By the way, I threatened nobody with a ban for using the word 'hell', I asked the individual to watch his mouth. Had I been in a civil discussion with yourself and you applied the same terminology, I would have told you the same. Don't drag others into the conversation.
    I apologize, it just seems that you tend to react more harshly towards profanity, when it seems, at least to me, that personal insult is far more provoking.
    "I'm happy to answer any question and I don't hide from that"

Never once say you walk upon your final way
    though skies of steel obscure the blue of day.
    Our long awaited hour will draw near
    and our footsteps will thunder - We are Here!

Comment

• Pelister
      • Sep 2008

I could pick up the deciept and the 'bullshit' coming out of UMD years ago.

I can tell you what this current Victorian University study is in a nutsell. It is an exercise in UMD lobbying the Australian government against %99.99 percent of the Macedonian diaspora in Australia. The whole exercise has been contrived to convince the Australian government that if it wants to talk to Macedonian representatives in Australia - UMD is the one.

It is in effect an exercise in undermining old Macedonian organisations in the country. I spoke to Ordan once, and thought he was a sell out in the Vrhovist tradition. I'm not surprised one bit that these Metoists are undermining our Macedonian organisations and institutions.

Buktop, you can make yourself out to be a troubelshooter, but the fact is your 'talk' about 'reform' isn't sophisticated, its ignorant of the fact that we are in a very precarious and dangerous situation at the moment. I have heard all of this before - especially from Metoists who like yourself (coincidently?), prefer to maintain the status quo. Anyone who continues to argue repeatedly as you have that we have much to gain by being in the unfortunate situation we are in without stating what we have to gain from it (despite being repeatedly asked!), makes you look like just another Macedonian whore on the market.
      Last edited by Pelister; 09-16-2010, 08:15 PM.

Comment

• Phoenix
        • Dec 2008

Originally posted by Pelister View Post

Buktop, you can make yourself out to be a troubelshooter, but the fact is your 'talk' about 'reform' isn't sophisticated, its ignorant of the fact that we are in a very precarious and dangerous situation at the moment. I have heard all of this before - especially from Metoists who like yourself (coincidently?), prefer to maintain the status quo. Anyone who continues to argue repeatedly as you have that we have much to gain by being in the unfortunate situation we are in without stating what we have to gain from it (despite being repeatedly asked!), makes you look like just another Macedonian whore on the market.
        that's Buktops problem, live by the sword, die by the sword...but in his case, it's his use of the 'pork sword' with whores that is his downfall

Comment

• julie
          • May 2009

Am surprised you are considered a valuable and energetic member Buktop , you are a highly intelligent and patriotic soul, and the commonality we share here is for a free and united Macedonia, we are all for the same cause
          It concerns me there was no collaboration with the established macedonian communities, and this is insulting to our elders for no consultative process.
          The concern is also raised in the formatting pro Albanian for this survey, and also being online, the limitations in places on reaching our older and respected community members .
          It also concerns me greatly of having our dushmani spam the survey, the Grkomani , bugorami etc
          Not a way of earning respect, amongst the decisionmakers of our communities, who would have been able to advertise via their media, radio, and newspaper publications

Any organisation that professes to be a "leader" that is in its own ego is detrimental to unifying our people, and this is extremely important for us to be able to work together, without ego and divisions to achieve our common goals
          "The moral revolution - the revolution of the mind, heart and soul of an enslaved people, is our greatest task."__________________Gotse Delchev

Comment

• Buktop
            • Oct 2009

Originally posted by Pelister View Post
            Pelister, you are either blind, or very selective in what you choose to read and understand. I have always answered any questions about my position, and my view on the pro's, con's, benefits and detriments of our situation. Your statement that I am ignorant of our precarious situation is indicative of your selective understanding, and I believe that statement speaks for itself.

If you have any questions please feel free to make a thread and ask me your questions, this way you cannot run from the answers I give you like you normally do.

Comment

• Buktop
              • Oct 2009

Originally posted by Phoenix View Post
              that's Buktops problem, live by the sword, die by the sword...but in his case, it's his use of the 'pork sword' with whores that is his downfall
              Whore is a bit offensive, I prefer the term "love practitioner"

Comment

• Buktop
                • Oct 2009

Originally posted by julie View Post
                Am surprised you are considered a valuable and energetic member Buktop , you are a highly intelligent and patriotic soul, and the commonality we share here is for a free and united Macedonia, we are all for the same cause
                It concerns me there was no collaboration with the established macedonian communities, and this is insulting to our elders for no consultative process.
                The concern is also raised in the formatting pro Albanian for this survey, and also being online, the limitations in places on reaching our older and respected community members .
                It also concerns me greatly of having our dushmani spam the survey, the Grkomani , bugorami etc
                Not a way of earning respect, amongst the decisionmakers of our communities, who would have been able to advertise via their media, radio, and newspaper publications

Any organisation that professes to be a "leader" that is in its own ego is detrimental to unifying our people, and this is extremely important for us to be able to work together, without ego and divisions to achieve our common goals
                Thanks Julie, the love is mutual.

I understand your concerns, and I definitely agree, but it seems that such risk is inherent in these sort of surveys.
                Last edited by Buktop; 09-16-2010, 11:36 PM.

Comment

• indigen
                  • May 2009

Originally posted by Buktop View Post
                  I changed my stance on EU several weeks ago

As I specified in my post, the Ohrid accord was a product of the Clinton administration, that had already been enacted at the time of the commencement of the Bush administration. Believe me when I say I am not making excuses for anyone, but I know for a fact that Clinton policy procedures were enacted during his administration that would eventually take place under a time which was directed by the Bush administration. Presidential policy/decisions do not come into effect immediately after approval, it takes weeks, even months after the approval. Ambassadors/representatives do not change policy unless specifically altered by central administration.
                  Not guilty of MURDER your honour, I was just following orders (previous policy)! OXYMORONISM at its best in PURE UmdOvci-ist VASSAL STYLE!!!

-------------------

ИНТЕРВЈУ - Акад. Блаже Ристовски

На суверена земја однадвор не и прават Устав

"Политичкиот дијалог" е всушност крајно грубо наложен диктат врз Македонија, а нашите одбрани "политички лидери" се впуштија во битпазарски пазарлак околу судбината на народот и државата, при жестоки уцени и однадвор поддржуван и раководен оружен притисок со безмилосно етничко чистење на вековната македонска територија, смета акад. Блаже Ристовски. Според него, тоа води кон елиминирање на македонскиот карактер и на народот и на државата заради конечно решение и на македонското и на албанското прашање на Балканот, со што ќе бидат задоволни и Грција и Бугарија. Единствениот излез тој го гледа во уништување на терористите, отфрлање на "дијалогот", ослободување од "олеснувачите" и во преземањето на вештачки создадената ситуација од нови луѓе со нови визии

Разговараше: Зоран Маркозанов

ЗУМ: Господине Ристовски, политичкиот дијалог ќе доведе до уставни промени, со кои, меѓу другото, ќе дојде до официјализирање и на албанскиот јазик во Македонија. Без оглед што тоа најверојатно ќе добие форма на "употреба на ограничена територија и околности", сепак, сметате ли дека двојазичноста е вовед во бинационализирање на македонската држава?

РИСТОВСКИ: Пред се, не се работи во случајов за никаков "политички дијалог", туку за крајно грубо наложен диктат врз една суверена и независна држава што има признат статус како меѓународен субјект. Се работи всушност за реализација на грчкото барање за промена на статусот и карактерот на македонската држава и нејзина конечна ликвидација, со што ќе бидат задоволни и сите други соседи. Тоа беше јасно уште кон крајот на 1991 година кога грчкиот претставник на седницата во Европската заедница издејствувал да се стави во условите за признавање на субјективитетот на државите што настанаа по распаѓањето на СФРЈ и барањето името да не претставува "територијална претензија кон друга држава". Тогаш (во духот на прифатениот принцип за консензус во ЕЗ) Грција го прокламира името Македонија и "македонското прашање" како нејзин "витален национален интерес" и тоа на извесен начин стана и политика на денешната Европска унија. Бидејќи пак во ЕУ, НАТО и ОБСЕ е доминантен гласот на САД, а "албанското прашање" се наметна како "витален национален интерес" на денешната најмоќна земја во светот, спрегата на интересите стана судбоносна и за опстанокот на Република Македонија, па и на македонскиот народ како ентитет воопшто.

Второ, колку што ми е познато, не постои суверена земја во светот што би дозволила некој моќник однадвор да и го прави Уставот. Но нашите одбрани "политички лидери", притиснати сите во една виртуелна влада, во бескомпромисната и калкулантска борба за власт, се впуштија во битпазарски пазарлак околу судбината на народот и државата, при жестоки уцени и однадвор поддржуван, раководен и најсовремено опремен оружен притисок со безмилосно етничко чистење на вековната македонска територија.

Трето и многу важно е прашањето: може ли да се води "политички дијалог" помеѓу етнички одбрани партнери од истата влада за претворање на едно од малцинствата во конститутивен народ и за тотално обезличување на самиот народ што во војната токму и против вооружените формации на тоа малцинство во 1944 година ја создаваше современата македонска држава?

И најпосле, со прифаќањето на албанскиот како втор официјален јазик, макар и во форма на "употреба на ограничена територија и околности", фактички се омеѓува посебен национален субјект на таа територија што автоматски го добива статусот на народ во веќе бинационализираната држава. Тука е посебно суштествено што, во името на "граѓанскиот" карактер на државата, тотално се отстранува и македонското име и категоријата (албанско) малцинство во целиот текст на Уставот, се исфрла Преамбулата и се создава заедница на два неименувани етнитета, што во првата историска шанса ќе доведе до неминовниот расцеп и поделба на имагинарната држава. Така, значи, се постигнува основната цел на спрегата да се елиминира македонскиот карактер и на народот и на државата заради конечно решение и на македонското и на албанското прашање на Балканот.

ЗУМ: Тоа значи дека ќе ја загубиме државата онаква каква што ја имавме?

РИСТОВСКИ: Сосем логично, природно и ефикасно.

ЗУМ: Тогаш, каква иднина ја очекува Македонија? Гледате ли друг излез?

РИСТОВСКИ: Единствениот излез за Република Македонија е да се организира како држава за да ги елиминира вооружените натрапници што окупираа веќе една третина од територијата, да го отфрли наметнатиов "дијалог", да се ослободи од улогата на "олеснувачите", да формира привремена "чиновничка" влада што ќе подготви парламентарни избори и народот да ја реши вештачки создадената ситуација. Сето тоа бара нови луѓе со нови визии, без неоправданиот ламтеж за брз прием во НАТО и ЕУ. Ова е судбоносен историски момент и македонскиот субјект мора да дејствува единствено, решително, одговорно и ефикасно, со полн ангажман на сите потенцијали. Само така можеме да мислиме за иднина на Македонија.

ЗУМ: Стратегијата на Албанците во Македонија (како дел од албанската кауза воопшто) за некаква федерализација на Македонија е стара со години, па и со децении. Зошто Македонците не успеаја да изградат сопствена национална стратегија со која би се парирало на таквата идеја? Каде ги гледате грешките?

РИСТОВСКИ: Вашата констатација не би рекол дека одговара на вистината. Македонците, поставени во специфичните околности во ХХ век, за да се откинат од агресијата на претензиите на соседните национални пропаганди, изградија најмногу програмски концепции за разни федерации/конфедерации во балкански, во словенски или во православни рамки. Спиро Гулапчев уште во 1887 година даде визија за една таква државна организација на балканските народи. Македонското научно-литературно другарство во Петербург уште во 1902 година ја дефинира Македонската национална програма со визија и на македонска држава во рамките на една словенска или балканска федерација. Конфедеративни концепции прокламира и Македонскиот клуб во Белград (1905). Слични програми имаше десетици и во илинденскиот период. Во новите услови по поделбата на Македонија (1913), за да се овозможи обединувањето на деловите на раскинатиот народ, Македонците исто така формулираа или прифатија најразновидни форми за заеднички држави на Балканот. Вие се сеќавате дека и Македонскиот револуционерен комитет на Димитрија Чуповски уште во 1917 година ја објави програмата за Балканска Федеративна Демократска Република со Македонија како посебен рамноправен субјект во неа. Не случајно визионерските умови на Македонија и по Првата светска војна ја согледаа шансата за обединување и ослободување на Македонија како посебен субјект во Балканската федерација што ја прокламира Коминтерната и ја протежираше се до 30-тите години. Случајно ли беше што и во околностите на Втората светска војна, по новата, фашистичка поделба на Макеоднија, независно од концепциите на КПЈ, Македонското националноослободително движење се до половината на 1943 година ја култивираше идејата за Балканска федерација како единствен услов за обединување на сите делови на Македонија во исти граници, а Димитар Влахов, независно дури и од решенијата на Второто заседание на АВНОЈ, се до пролетта 1944 година во печатот и на седниците на Сесловенскиот комитет во Москва се уште зборува за обединета Македонија во Балканска федерација.

А грешки имало и има многу. Па ние и во периодот по Ослободувањето на овој дел од Македонија егзалтирано ја прифативме Титовата концепција за "братство-единство" и залисани од слободата повеќе мислевме за "народностите" кај нас, отколку за судбината на македонскиот народ. Албанците секогаш настапуваа јавно и гласно со албанската национална платформа, а ние тоа како да не сакавме да го видиме и се занесувавме дури и со преднамерено измисленото "југословенство". Погледнете како ја изградивме "Западна" Македонија и споредете ја со Источната што до скоро немаше, па и денеска нема ни еден асолен пат! Грешки судбоносни...

ЗУМ: Па зошто не се укажувало навреме, каде била нашата интелектуална елита?

РИСТОВСКИ: Во рамките на можностите македонските интелектуалци наоѓаа патишта и средства, иако тоа време беше многу ризично за таквите пројави.

ЗУМ: Зошто сега не се направи една национална програма? Каде е Вашиот Форум за Македонија 2001?

РИСТОВСКИ: Во 1989 година тогаш формираниот Македонски форум ја започна реализацијата на таа задача, но настаните во 1990 и 1991 година го стопираа комплетирањето на таквата програма, бидејќи неколку членови се вклучивме активно во создавањето на самостојноста на Република Македонија. А сегашниот Форум ќе се обиде во новите околности да формулира една Македонска национална програма, ангажирајќи ги и соодветните творечки и мислечки интелектуалци од разните области во Македонија - без разлика на етничкото потекло, верската или политичката припадност.

ЗУМ: При лансирањето на идејата за размена на територии и население со Албанија премиерот Георгиевски изјави дека за само еден месец таа идеја ќе стане заразна. Истиот сега повикува на граѓанска војна. Како гледате на тоа што човекот кој две и пол години зборуваше за "релаксирани меѓуетнички односи" сега има вакви ставови?

РИСТОВСКИ: Во Вашето прашање како да се чувствуваат извесни партиски ориентации. Јас не сум партиски човек и како научен работник и не можам да не ги гледам и да не ги оценувам фактите. Ако сакаме да бидеме објективни треба да кажеме дека главната причина што Република Македонија е доведена до денешната ситуација е преднамерената политика на премиерот Георгиевски, кој уште пред да го направи оној несреќен договор со неодговорниот партнер Тупурковски беше изјавил дека по неговото доаѓање на чело на владата во Македонија ништо нема да биде како што било. Очевидно, човекот си остана на зборот. Денеска веќе навистина ништо не е како што беше. Нам не ни се познати неговите договорни обврски со Џафери за "релаксирање" на меѓуетничките односи, но нешто веќе се знае за договорите со источниот сосед, иако сега и тој му го врти грбот - сметајќи на можната поделба со Албанците.

Сето тоа е познато и јасно. Па и самиот не еднаш се имам искажувано. Но изјавата на премиерот, за жал, се покажа во одредена смисла реалистична. Сегашната ситуација, етничкото чистење, секојдневните жртви со окупираните територии, односот на САД и ЕУ кон Македонија и начинот на решавањето на кризата, гледајќи ја таа фактичка состојба, добар дел од Македонците веќе размислуваат за таа изјава. Тука немаат место меѓупартиските шпекулации. Но она што никако не е точно е фактот дека Георгиевски никогаш не повикал на граѓанска војна! Тоа се инсинуации. Тој повикува за воено решение на настанатиот проблем, што не мора да значи и граѓанска војна, што сигурно не ја сакаат ни самите Албанци. Единствениот рационален потег е навистина ликвидацијата и изгонувањето на оружените формации на нашата окупирана територија, па потоа во нови околности сталожено и одговорно да се разгледаат сите евентуални уставни прашања, а не да се амнестираат убијците и да се преформираат во "заштитен корпус" по селата со албанско етничко малцинство.

ЗУМ: Очигледно е дека исклучива причина за преобликувањето на нашата држава е терористичката криза. Како во иднина во учебниците по историја ќе се третираат сегашните настани - тероризам, граѓанска војна или "ослободително движење"? Може ли да се случи Македонците и Албанците, како граѓани на една држава, да имаат две истории?

РИСТОВСКИ: Прво, "терористичката криза" не е причина, туку последица на една долго експонирана големодржавна идеологија што ги има корените и сегашниот центар во Тирана и само се емитира преку уште недефинираниот протекторат Косово. Платформата за решавање на албанското национално прашање на Албанската академија на науките од 1998 година е само сублимација на идеологијата што има веќе вековна историја и претставува национална програма, подготвена од претставници на сите Албанци на Балканот и во емиграцијата, па вклучително и од Македонија. Впрочем, тоа е јасно и од декларациите на официјални државни органи и тела на Албанија и од логорите за обука на окупаторите на албанска и косовска територија.

Второ, тоа што се случува сега се уште не е граѓанска војна, а од наш аспект тоа е сигурно меѓу другото и тероризам. Но од страна на Албанците тоа и јавно се декларира како "ослободително движење", бидејќи го води Ослободителната национална армија (ОНА). Инаку, ние и сега имаме две различни истории. Со децении во албанските училишта во Македонија се предава албанска историја и се даваат свои интерпретации на настаните, личностите и процесите од албански национален аспект. Дури нелегално и се предава и се учи од учебници од Тирана или од Приштина. Во сиве овие години нема ниеден инспектор Македонец што да наѕре во тие училишта и учебници! Утре тоа само ќе се легализира и двете истории ќе станат и државна практика.

ЗУМ: Како гледате на улогата на Европа и САД? Дали нивното дејствување е продолжение на вековната негаторска политика кон Македонија и македонскиот народ или, сепак, тоа е резултат на фактот што самите ние не успеавме адекватно да се справиме со терористите?

РИСТОВСКИ: Денеска барем работите се сосем јасни. Нешто веќе реков за спрегата САД - ЕУ и за нивните "витални национални интереси". Мораме да градиме релации со светот и да наоѓаме вистински пријатели на нашата кауза. Актуелната глобализација со моќта на мултинационалните компании и доминацијата на САД во светот е евидентна и од неа не може да се избега. Тоа го чувствува и Европа и не би ме изненадило ако наскоро дојде и до пожесток судир со ЕУ или барем со некои нејзини членки. Но секоја сила си има и свое време. Некогаш и Александар се занесувал со завладување на светот. И на Наполеон му се вртеше таквата идеја. Биле и Цезар и Карло и моќната Византија, па и империјата на султаните што потресувала три континента. Уште ги помниме песните и паролите од Втората светска војна кога прочуениот каплар со вообразената моќ на "оската Рим-Берлин и Токио" воведуваше "нов ред во Европа", а богами и во светот. И видовме како заврши. Ние ги помниме и песните по Војната, кога како ученици марширавме со агитките "Америка и Енглеска биќе земља пролетерска"... Во историјата имало многу илузии и заблуди, но тоа не значи дека тие не носеле и многу крв и солзи...

Тешко е да се зборува за "вековна негаторска политика кон Македонија и македонскиот народ". Ние постоиме како држава само нешто повеќе од половина век. А како народ сме се развивале во рамките на вообичаените патишта на голем број народи. Цариградската конференција, Санстефано и Берлин не не согледаа како посебен национален субјект. Тоа што во Илинден мислевме дека можеме да направиме чудо само потврдува дека не сме имале јасна визија за реалностите. Во Букурешт и Версај не бевме во состојба да спречиме други да решаваат за нашата судбина. Во 1941 и 1944 дозволивме да бидеме поведени по туѓи национални интереси и одвај ја извојувавме асномска држава. Може да ни се случи и во овие драматични мигови, кога веќе сме и треба да се чувствуваме како фактор, да ја загубиме ориентацијата и со неа и државата. Ние фактички дозволивме да разговараме, дури и да се договараме за нашата сопствена судбина со некакви терористи и нивните "легални политички претставници" во нашата сопствена влада! И тоа надвор од уставните норми и на надлежните тела. Наместо вооружените да се ликвидираат, фатените да се судат, а на нелојалните граѓани што кренале пушка проив македонскиот народ и државата да им се одземе државјанството и да се вратат од каде што се дојдени (Грција им го зеде државјанството и на сопствените граѓани што само од идеолошки причини кренале оружје против поредокот во државата!). Исто така ќе биде неопходно да се преиспита масовното давање државјанство на Косоварите и сите што се здобиле со ваков акт по незаконски пат.

ЗУМ: Дали странскиот фактор, со наметнување решенија однадвор, веќе догодина може да не притиска и за промена на името на државата, со што би се обезличил и македонскиот народ, а со тоа би се реализирале и стремежите на некои соседни земји како Бугарија и Грција?

РИСТОВСКИ: Се сеќавате за неодамнешните долги, јавни и драматични сцени и расправии околу високото образование на Албанците во Македонија? Тогаш тие рекоа дека само тоа да го добијат и ќе сметаат дека нивните аспирации како малцинство се задоволени. Но тие и јавно изјавија дека никогаш не отстапиле од својата прокламирана национална програма за извојување статус на рамноправен народ со рамноправен јазик, наука и култура и со рамноправно партнерство во државата. Зошто сега, кога ја имаат широката поддршка на најмоќните НАТО, ОБСЕ, САД и ЕУ, да се откажат од крајните цели во духот на тиранската Платформа? Прашањето за името и самото ќе отпадне од дневен ред, бидејќи и во Уставот на имагинарната држава македонското име воопшто нема да фигурира, привремено ќе се најде само во насловот "Устав на Република Македонија"! Грција веќе нема потреба да се вознемирува: нема да постои македонски народ како меѓународно признат ентитет, па нема зошто да се плашат дека можеме да бараме признавање на малцинските права и имоти на Македонците, од кои и инаку ние официјално се откажавме! Бугарија исто така ќе биде наполно задоволна, зашто ако веќе не се или не смеат да бидат Македонци, жителите на Македонија можат да бидат Бугари. Пиринците конечно ќе ги снема, како и Македонците во Албанија и Србија. Само оние во дијаспората уште долго ќе пекаат по загубената татковина...

Сепак, јас сакам да верувам дека и овојпат во Македонија ќе се најдат достојни македонски синови, ќе се разбуди затапената македонска свест и совест и нема да бидат потпишани под такви услови овие понижувачки и судбински катастрофални понудени агенди. Па дури и кај верните "партиски војници" во нашиот наполно исклучен од процесот анемичен парламент ќе проработи свеста за историската одговорност и ќе знаат да се постават на своето достојно место. Ако и тоа не се случи, тогаш веќе се заканува можноста и народот да ја земе судбината во сопствените раце...
                  --------------------

For fair use only.

Comment

• Buktop
                    • Oct 2009

Your point?

Comment

• Frank
                      Banned
                      • Mar 2010

I have recently departed from my belief that the EU, currently

The new dawners, sorry but I got to say it.

I have been against EU membership for years and not just on Idealogical grounds but for really measured practical reasons.

The EU is no different to the Former Soviet Union actually worse

And in our case totally demoralizing

I would gladly encourage arms and violence against it

Comment

• Soldier of Macedon
                        • Sep 2008

Originally posted by Buktop
                        I am curious to know what triggered this change? Have they said or done something in the last few weeks that they haven't in the last 20 years?
                        In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Vangelovski
                          • Sep 2008

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
                          I am curious to know what triggered this change? Have they said or done something in the last few weeks that they haven't in the last 20 years?
                          UMD released a press release at about that time. I think Buktop jumped the gun as to the meaning of that PR exercise...
                          If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Soldier of Macedon
                            • Sep 2008

No suprise if that is the case.
                            In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Soldier of Macedon
                              • Sep 2008

Originally posted by Buktop
                              ......... I will not damn an entire organization and it's beneficial attributes because of a lapse in judgment.
                              That's exactly the problem, it wasn't just a 'lapse' in judgement, it was one in a series of poor decisions by a spineless organisation that knows nothing but blind support for government policies. If it was a 'lapse' in judgement, Koloski wouldn't have defended his position, again, while in Australia.
                              We are not stakeholders in this argument, we stand to gain nothing if UMD falls......
                              You have persistently supported them through nearly every stupid action they have made, in the hope that they would come good. They haven't. I don't think it's even a matter of "I told you so", because you two, in addition to the other 4 or 5 people on the internet that support those clowns, have been told a thousand times. Face it, you have an inability to admit when you're wrong 99% of the time when the matter concerns this topic. Meto is 100%, as was seen when Mitreski practically apologised on Meto's behalf and then only a few posts later Meto was playing dumb and denying everything again. I wonder if Mitreski was reprimanded for apologising on behalf of his master.
                              Maknews still has some relevance.
                              No it doesn't, except if you're a UMD supporter, which you happen to be.
                              Were it not for Maknews, none of us would know each other, MTO would not exist.....
                              Let me clear it up for everybody right now. Maknews was not the only Macedonian website on the internet when I was there or when I left, there were/are several others. If people like Risto, Daskale, myself and others did not meet at Maknews, we would have eventually crossed paths elsewhere, as most other Macedonian patriots have done in the past. The MTO owes absolutely nothing to Maknews, let alone its origins. It was an idea in the making long before I left that ghost town, and when I did eventually leave, I joined forces with some proven friends. The MTO was a necessity that was destined to come to fruition, and there is no other Macedonian website like it on the internet. Frankly, I consider the comparison with Maknews an insult.
                              I am sorry that they treated you like that, but if you had the chance to personally convey your concerns, I believe you would perhaps understand what I mean.
                              Don't misunderstand it as something personal, the fact is, Meto is unable to answer truthfully on anything posed to him on this forum. He has no integrity, and I cannot respect people that lack such an attribute. He's a pretender, and I have absolutely no faith in him or his two-bit organisation.
                              My support is not due to Meto's word, nor is it due to my blind allegiance, it comes from a hopeful ideal, that those in a position to help will do so.
                              Hope! I will leave hope for the faithfully blind, for I am more critical and hungry for real action. I am done waiting for Macedonian organisations to deliver on good faith, the UMD have shown nothing concrete where it concerns the sentiments of the Macedonian Diaspora.
                              It has blatant and clandestine attributes that are valuable not only in terms of Diaspora consciousness.........
                              How are they valuable to the Macedonian Diaspora when they refuse to convey the message that the Macedonian Diaspora is sending? We are saying NO to negotiations on our national name and identity. Where is the UMD to serve as our voice to the Macedonian government, the USA, etc? Instead, they pay lip service to them on every occasion, testing how far they can stick their heads up the asses of US politicians. Buktop, I don't want to waste my time discussing what these clowns stand for and what they have (not) done. Lord knows I have done plenty of this already, as have many others here, including yourself. If you're not here to convince me otherwise, stop trying to paint a rosy picture from a canvas full of lies and garbage.
                              I apologize, it just seems that you tend to react more harshly towards profanity, when it seems, at least to me, that personal insult is far more provoking.
                              If a conversation begins civil, let it remain as such. You will recall in your early days here where I made a similar statement towards yourself when you started using profanity in response to a post of mine which consisted of no such terminology. You saw reason then, as I am sure you see it now.

Comment

• Pelister
                                • Sep 2008

UMD are hypocrits - I think that the duplicity in their statements should have alerted people to this by now, and also to the fact that they have a hidden agenda. That has been made plain for all to see over the recent years. I think that they have been disregarding our rights, both our historical rights and our legal rights, because of their slavish worship of the E.U club, and 'the West' more generally. The underlying current of the UMD position is characterised by its defeatist mentality, and its suggestions that we are not quite legitimate and not quite legal and not quite part of the IC, until we compromise to their demands. Their position has always been that we 'buy' our way into these Western clubs, because without them we are nothing. I for one am sick to death of their lies, their deception and their bullshit. It takes courage to come to terms with unpleasant memories, with a terrible past and with historical injustice - but our struggle here and elsewhere to do just that is being undermiined by UMD every step of the way with their 'compromises' i.e., what they 'chose' to defend and what they 'chose' to remain silent about. Their silence on many critical issues facing us is defeaning, and I for one will make it my mission to ensure people are fully aware of just who they are, and what they really stand for.

Comment

Working...
                                X