Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • julie
    • May 2009

Ozimak, have you understood the framework agreement, and the articles posted there?
    The current flag was imposed upon the Macedonian people, it is simply one part of an end product, our demise.
    The acceptance of the imposed flag is the argument here, and if one is protesting for sovereignty, then why carry the imposed flag.

Australia was never partitioned, and your example is not a good one
    You are using a sovereign country as an example, however if Australia attempts to become a republic, and you want the existing flag to remain, ,
    The US imposes a set of rules for the end product to be achieved because England does not want Australia to become a separate nation.
    One of those rules is a new flag is endorsed (not by the Australian people, but the US)
    As part of a point by point plan, Australia needs to change its name and becomes known as ASStralia, and shortened to ASS
    We allow ourselves to be called ASSes and are denied entry into ANYWHERE unless we agree to ASS
    In protest we carry the ASS US imposed flag
    This is the flag of capitulation

Do you get my point? It is a poor example because Australia has the union jack in its flag anyway, so lets get rid of the union jack if you want sovereignty in Australia,

We should be always carry the Kutlesh Sonce, I understand peoples objections in saying our soldiers died under the flag of capitulation, but they were not fighting for the flag, but for our sovereignty as a nation
    When we war, the flag denotes our ethnicity, not our soil as a Macedonian nation
    "The moral revolution - the revolution of the mind, heart and soul of an enslaved people, is our greatest task."__________________Gotse Delchev

Comment

• Eddie_rebel
      • Nov 2009

Originally posted by vangelovski View Post
      Ова слика ништо не покажува. Не се знае од каде или од кога е тој камен. besides, this is just a computer image imposed on a photo. Anyone can do that. This image has done the rounds and has been frankly debunked on this forum a number of times.
      Напротив, се знае и од каде и од кога е - село Трновец, Орлов Камен, општина Кратово, Република Македонија, континент Европа, планета земја, сончев систем. Се проценува дека е старо 5000 години или 3 милениуми пред раѓањето на Исус.

Comment

• fyrOM
        Banned
        • Feb 2010

In short get the identity the rest of everything automatically follows. Get bogged down in trying to change everything at once and you might not get anything.

Imagine putting forward a proposal Macedonia should be recognized today and since Aegean Macedonia is Macedonian all Greeks should vacate the territory by the end of the year. Even if other countries wanted to recognise Macedonia do you think they will with this proposal…isn’t it a wrong Greece is occupying the territory. Yet if Macedonia is recognized like it or not other issues will follow. From the now position of the identity recognized a grater chance of success is possible on all other issues.

Comment

• Serdarot
          • Feb 2010

Originally posted by julie View Post
          ALEXANDER THE GREAT

Imam prajshajne da mi kazhi nekoj
          Koj sonce zname imashe Alexander Makedonski, dali mozhi nekoj da mi objasni sonceto shto go vodeshe nashiot naj golem tsar?

Na shtitovite najdeni od toa vreme, ima 8 krako sonce.

On the shields found from the Filip/Aleksandar´s era, there is 8 ray sunburst.

Na povekjeto drugi pronajdeni raboti, e 8 krata rozeta.

On most of the other founds, there is 8 ray "rozzete" (the "flower of life")

I sega?

Namesto da se izvinis kaj mene, zato sho pisis emotivno, a bez znaenje, pak ke mi recis deka imam "filthy mouth"?

Brojkite 8, 16, 32 i 64 se numericka sekvenca prisutna vo nasata kultura / folklor od sekogas.

Ako ne znajte deka ne e samo "Sonceto od Kutlesh" nas simbol, ne plukajte!
          Bratot:
          Никој не е вечен, а каузава не е нова само е адаптирана на новите услови и ќе се пренесува и понатаму.

Comment

• fyrOM
            Banned
            • Feb 2010

You took the words out of my mouth…I forgot to say it before…I have come across pictures where some shields had 8 points while others had 16. It might have began from a position of imposition…and I think this is what works up some people…but I think the designers took into account the historic 8 pointed symbols even though they deny it.

nekogas e povazno da se provi rabotata odosto kako oti mozda od drugata strana polesno se dorabotuva rabotata.

Comment

• Eddie_rebel
              • Nov 2009

Originally posted by Serdarot View Post
              Na shtitovite najdeni od toa vreme, ima 8 krako sonce.

On the shields found from the Filip/Aleksandar´s era, there is 8 ray sunburst.

Na povekjeto drugi pronajdeni raboti, e 8 krata rozeta.

On most of the other founds, there is 8 ray "rozzete" (the "flower of life")

I sega?

Namesto da se izvinis kaj mene, zato sho pisis emotivno, a bez znaenje, pak ke mi recis deka imam "filthy mouth"?

Brojkite 8, 16, 32 i 64 se numericka sekvenca prisutna vo nasata kultura / folklor od sekogas.

Ako ne znajte deka ne e samo "Sonceto od Kutlesh" nas simbol, ne plukajte!
              Само колку да се илустрира тоа што го кажа

Персеј

Филип V

Антигон II Гoнат

Александар III Македонски

Црква во Разловци

Св. Богородица Перивлепта - Охрид

егејскиот дел на Македонија

Last edited by Eddie_rebel; 02-18-2011, 01:51 PM.

Comment

• Eddie_rebel
                • Nov 2009

Сонце со осум дивергентни крака - речиси исто како она на денешното знаме на Република Македонија.

Илинденско востание - Куманово

Comment

• Vangelovski
                  • Sep 2008

Eddie, all those examples you provided are a version of 'Alexanders' Sonce, NOT the ventilator. As for the symbol engraved in stone from c3000BC (for arguments sake, I'll take your word for it), that still does not prove that it is 'Macedonian'. Even if it were, it still does not change anything in regards to the ventilator and the Interim Accord.
                  If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Vangelovski
                    • Sep 2008

Originally posted by serdarot View Post
                    ne za privremeniot nitu za ramkovniot, tamu nema mnogu mistika i sloboda na tolkuvanje, dvete se akt na predavstvo.

Dali si se prasal za tvojot nacin, deka mozis gresis vo nacinot...
                    Никој не е совршен (а јас лично се чувстувам од нај несоршените).

jas so moeto preku 20 godishno iskustvo kaj eddie i drugi mladi makedonci, primetvam makedonska misla.

Ti se deklarirash/cuvstvuvash kako sprotistavenost na toa?
                    Која е таа мисла? Прифаштање на виликопредавсто? Моја милса е Македонците самите и слободно да си решаваат за своите работи.

tvoeto neznaenje e fascinantno. 8 krako sonce ili 8 kraka rozeta e poprisutna od 16 krako sonce i 16 kraka rozeta vo makedonskata istorija / kultura.
                    Да, но вентилаторот нема врска со 16 кракото сонце. И да имаше, тоа без врска - поентата е дека беше наметнато на нас.
                    If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Vangelovski
                      • Sep 2008

Originally posted by makedonin View Post
                      Кој го одбра старото знаме слободно за државно знаме? Имаше ли референдум? Јас беше там, и ако ме питаш искрено, ја се чудеше од кај го извадија. Нити е имало референдум, нити некој од народо е бирал. Од едншка беше знамето там и готово. Голема слобода или избор да сам осетил при тај акт на бирање на старото знаме не сам имал.

Тоа само ти мислеш дека е така. Ја те разбирам убаво, али не ти давам право оти е еднострано и не практично.

Посебно немаш разработено како да ги уклучеш сите македонци у процесо. Кај тебе е се или црно или бело. Затоа си исто цело време на вреѓање и ѓи гонеш луѓето како чума, за да ги наводно советуваш, шо почесто заврше у оргија на агресивност. Ама црно бело не е у реалноста, и затоа не е важно колку сето тоа шо го кажуваш е точно или не, ако немаш стратегија и пристап како на луѓето да и го пристапно напраеш, се до тогајка се шо ќе речеш е гола вода за мене.

А ќе имаше ли право да гласаш? За тоа ти треба државјанство, свесно ти е тоа?

Тоа е убаво, и би било пожелно, али не сам сигурен колку е изводливо, посебно не ко само ги викаме кловнови или некој други работи. А притисок секогаш има. Кај шо има интереси има притисок, а кај шо има притисок има конфликт. Ние можеме да си замислуваме дека нема притисок, ама секоја акција шо ја направе некој има реакција. Питањето е дали некој е доволно моќен да го издрже притисоко шо ќе резултира од некоја акција? Ти шо мислеш, Македонците и Македонија доволно се јаќи за да го издржат тој притисок?

Оше една мала илустрација. Сега ете решеме и ќе одеме кај Груевски да му кажеме дека треба да преќине преговори и да врне старото знаме.

Како ќе му пристапеш? Ќе му кажеш колку е никаков и предавник? Ако тоа го направеш, не знам како он ќе реагира, ама сигурно нема да те ислуша, а малте не да прифане шо имаш да кажеш, без ралика коку право имаш или не.

Мене никогаш не ми е било проблем мене ко ме викаш кловн, предавник, вазал или не знам оше шо не, а тоа го имаш правено, и сега да се замарам и за тебе да правам колекција од цитати е само една детска акција шо нема нишо да придонесе у целата работа.
                      Исто ја сам доволно голем и се знам самио себе, така да немам потреба да се мерам со некој тинејџерски замерки.

Повеќе ми е било проблем шо само ѓи вреѓаш луѓето и там кај шо треба и там кај шо не треба, и тоа е контра продуктивно.

Точно е дека те и ја имам вреѓано, и тоа еднш мислам дека ти дури и спомна зашо е така. Ама ако не ти е јасно, питај па ќе ти го објаснам.

Целото твоје понесување е така. Ако тоа шо го викаш тука е точно, тогајка ти си несвесен за твојо настап во јавноста.

Самио факт дека си дозволуваш на секого да му солеш памет, и твојто очекување дека секој треба да рипне на твојте предлози или увиди, и ако тоа не се случе па заради тоа ги вреѓаш и ѓи нарекуваш со имиња како кловнови, вазали, робови и оше шо не, самио твој истап е тоа шо јас го викам мера на македонштината.

Исто самото питање шо си го дозволуваш да ми го поставеш на мене или некој други учесници во форумо, т.е. питањето, "зашо уопште постуваш на овај форум", и чист пример дека според тебе имат право само оние који се со тебе слагат да постуват.

Со други зборови со тоа питање ти поставуваш мерка кој смее може или треба да постува а кој не, а чим се работе за македонските работи, тогајка и се ставаш како мерка за тоа кој е добар македонец или не.

Истото е и со твојо пријател индиген.

И покрај сето тоа шо до сега се случи, ја се надевам дека ќе си ги увидеш некој недостатоци и ќе направеш нешо против тоа.

Можеш у некој работи да донесеш промени, ќе биде штета ако го тоа упропастеш заради лошо понашање.
                      Старото знаме беше слободно одбрано бидејќи беше користено меѓу народот не само во диаспората туку и во Македонија. Второ, немаше никакво надворешно мешање, па и власта во тоа време беше слободна избрана. Ти ако не си го видел може не ни си бил активист во тоа време. Но можам да ти пратам слики ако се интересираш.

Македонин, ако сакаш да дознаеш кој и за колку време го врејѓаше кого, оди на "hellenic religion" и сам ќе си видиш. Јас кога ќе речам дека нешто е предавство тоа очигледно го кажувам за самиот акт, а не за човекот - може поинакво го разбираш оти Англиски не ти е прв јазик. Во случај на нашите политичари, за ним лично го велам. А за ропскиот менталитет меѓу мнозинството на Македонскиот народ, тоа е факт што никој не може да го одбегава, дали тебе ти се припаѓа или не. Уништување на тој менталитет му беше нај битна работа на Гоце Делчев и многу пати тој ги "вреѓаше" Македонците, па и на многу посилен начин од мене!

Јас те прашав зошто пишиш на форумот, бидејќи ти самиот кажвиш дека ниту можеш нешто да напрајш, па ниту имаш некоја намера. Во тој мисол те прашав, бедејќи ми падна чодно!

Comment

• Soldier of Macedon
                        • Sep 2008

Originally posted by OziMak
                        What is the single most important thing for Macedonia and Macedonians wherever they may be…the Macedonian identity to be recognized. Everything else you could possibly talk about stems from this first point…without the identity being recognized everything else means nothing.
                        The symbol and name are directly tied to our identity, it's all part of the same package, and they all mean something.
                        In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Vangelovski
                          • Sep 2008

Originally posted by makedonin View Post
                          Тоа не можеш да го разбереш оти не си живејал у Македонија у тоа време и не си поврзал некој настани и конфликти со тоа знаме. Не може човек и да ти го земе за лошо, од твоја перспектива за некого шо нема такви ситуации доживејано е нелогично, шо и е мош по реално. Ти ама реагираш емотивно од други причини, имаш други емоции поврзано со истото знаме и затоа па ти реагираш остро и одбивно. Емоциите никогаш не са биле логични. На пример за мене , ко го вреѓаш тоа знаме вреѓаш сеќавања на луѓе шо страдале или умреле под тоа знаме, и тоа е едноставно емотивна работа, со која ти немаш никаков допир и не можеш да разбереш. Ако немаш респект према тие сеќавања и осеќаи, тогајка немаш почит пред личноста шо ги има тие сеќавања и емоции. Со тоа едноставно се ствара конфликт, и готова работа. Тоа никогаш нема да се смене.

Да пробам да ти го доловам тоа шо јас мислам дека Јанковска пробува да ти го каже: Не мора да го прифанеш новото знаме шо е велепредавство. Не мора да прифанеш велепредавство, не верувам дека некој тука го прифаќа. Тоа шо треба да се прифане е факто дека има луѓе, Македонци, кои имат траѓични работи поврзано со тоа знаме. Тоа е едноставно така. Така да треба да има човек барем респект према тие луѓе и нивното сеќавање и емоции у врска со сето тоа, болни емоции који секогаш биват отповикани ко се спомне симболо под кој тоа се случи, шо тогајка ја представуваше Македонија, сакале ние или не. Мож и јас не сум ја разбрал Јанковска, па се извинувам ако е тоа така.
                          Македонин, малку ми е тешко да ги кажам мислите по Македонски - сам си гледаш дека не го владеам јазикот повисоко од бафчанџиско ниво! Зотоа тука ќе свртам на Англиски, оти битно е прецизно да ги објаснам моите мисли на ова тема.

There have been many tragedies and these extend beyond Macedonia and the Macedonian people. I would not make assumptions about who has or has not experienced harshipt or tragedy.

However, freedom cannot be protected and states cannot be governed by emotion, they MUST be protected and governed through reason, and reason alone, otherwise chaos will reign.
                          Last edited by Vangelovski; 02-18-2011, 05:40 PM.

Comment

• Risto the Great
                            • Sep 2008

Originally posted by Vangelovski View Post
                            Eddie, all those examples you provided are a version of 'Alexanders' Sonce, NOT the ventilator. As for the symbol engraved in stone from c3000BC (for arguments sake, I'll take your word for it), that still does not prove that it is 'Macedonian'. Even if it were, it still does not change anything in regards to the ventilator and the Interim Accord.

If you look closely at this image before it becomes the FoC, it looks like a spider more than it does the FoC.

Either way, it does not look like the Japanese flag before the picture morphs. The lines are straight and do not fan out.

And, last of all, what does that have to do with Macedonians willingly giving up their own symbols because others want them to?
                            Risto the Great
                            MACEDONIA:ANHEDONIA
                            "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Serdarot
                              • Feb 2010

Originally posted by Risto the Great View Post

If you look closely at this image before it becomes the FoC, it looks like a spider more than it does the FoC.

da ne ima vlakno?

jajceto, ili pajako na nozete...

Osumkrako sonce, staro iljadnici godini, najdeno na teritorijata na Makedonija (eddie napisha tochno kade), tebe ti lichi na pajak?

Si igrash majtap so nego, namesto da priznajsh deka ne si znael deka ima i 8 kraki sonca po Makedonija, a ne samo 16 kraki...

Za Sramota e to, a ne za majtap.
                              Bratot:
                              Никој не е вечен, а каузава не е нова само е адаптирана на новите услови и ќе се пренесува и понатаму.

Comment

• Serdarot
                                • Feb 2010

Vangelovski,

ako avtomatski "spell-checker" gi koregira Makedonec i Makedonsko so makedonec i makedonsko, trebashe najkasno posle mojata molba manuelno da gi kontrolirash tvoite postovi, i da ne dozvolish edna glupava programa da gi de-kapitalizira tie nekolku poimi

Razbirash, ili da prevedam na angliski?

Originally posted by Vangelovski View Post

However, freedom cannot be protected and states cannot be governed by emotion, they MUST be protected and governed through reason, and reason alone, otherwise chaos will reign.
                                duri nie emotivno demonstriravme i plachevme od bes poradi predavstvoto so koe ni go smenija znameto i imeto, nekoi "RAZUMNO" ne ubeduvaa deka e RAZUMNO da se napravi RAZUMEN KOMPROMIS so grcite, koi inace ke ne napadnat, porobat, ispotepat, drn drn, bla bla.

Nas, koi se drznavme emotivno da protestirame protiv promenata na znameto, policijata ne rasturashe, i ne etiketiraa kako primitivni zatucani selani, koi ne se svesni deka RAZUMNO e da si pro-evropski raspolozen, a pro-bugarski e da si Gord Makedonec.

I, na kraj, da beshe ti razumen, ke svateshe tolku ednostavna poraka:

nikoj ne ve primora da prifatite "ventilatorot", nitu da go upotrebuvate.

SE sho se pobara od vas, e da pomognite vo inicijativata, da se pobara od nekoi drzhavi da go upotrebuvaat nasheto ustavno ime.

Osven nekolku chesni iskljuchoci, na koi im sum BlagoDaren, napravivte edna tipichna opstrukcija.

Kako da ne pomisli choek deka ste kodoshi, ako vaka postapuvate?

Prodavanje madinja za bubrezi, spakuvani so lazhna ljubeznost.

To NE E Makedonski Nachin.
                                Last edited by Serdarot; 02-18-2011, 06:25 PM.
                                Bratot:

Comment

Working...
                                X