Comparing political/ideological line of Todor Petrov (SMK) from 1998 (and prior) to that of 2011 (ICJ case) onwards is to see a steadfast patriotic ideological line supplanted by a vassal one endorsing treasonous deeds and CAPITULATIONIST ideology.
----------------
---------------------------
СДСМ-АТИНСКИ ПРЕГОВОРИ ЗА ИМЕТО НА ДРЖАВАТА МАКЕДОНИЈА
ОБЕДИНЕТИТЕ НАЦИИ НЕ МОЖАТ ДА ПРОМЕНАТ ИМЕ НА ДР ЖАВА!
Пишува Тодор ПЕТРОВ
"Обединетите Нации не се ниту Држава ниту Влада, и врз основа на тоа не поседуваат никаква власт да признаваат Држава или Влада. Како Организација на независни држави, Обединетите нации можат да примат нова држава во своето членство или да ги прифатат акредитивните писма на претставниците од нова Влада."
"Обединетите нации не можат да променат име на Држава. За соодветна држава, за такви прашања одлучуваат нејзината Влада и народот."
Центар на ООН за јавни истражувања
Камен да беше, по толку многу апели, митинзи, протести, научни мислења, реагирања, човек ќе се освестеше.
Но, ова, што ѓавол ли ќе беше?
Без мандат од никого, од позиција на претседател на држава да преговараш за промена на името на државата Македонија чиј претседател наводно си и за името на македонскиот народ на кој наводно му припаѓаш? Господ да чува и да брани.
Изрод!
И, што мислите? Раат е туѓиот да те тапка по раме за злото што им го правиш на своите или по смртта твоите за предавник да те сметаат и гробот да ги го преораат, за навек да не се знае дека си постоел? Зошто преголемо е злото што си го направил да си меѓу мртвите, а камо ли и меѓу живите.
Некои по се изгледа на тоа и не размислуваат. Не им е гајле. Се однесуваат божем смрт за нив нема. Како да се платеници (а времето тоа ќе го покаже), на кои божем им е ветено дека Генералниот секретар на Обединетите нации и премиерот на Атина, од куртоазија за добро извршената домашна задача (за жал без нобелова награда), за помен секоја година венец ќе им полагаат?! Но, во која ли земја и на кое место на земјината топка?
Кога надворешната политика на актуелниот режим на Македонија се сплетка во глупостите на процедурата за преговори за името на државата Македонија, како алиби пред своите, пред македонската јавност, пред Македонците, пред граѓаните на државата Македонија, преку државните медиуми, почнаа да фабрикуваат лаги, дека ете тие кутрите се направиле, ама ако преговорите не успеале, Советот за безбедност на Обединетите нации ќе понудел ново име на државата Македонија, бидејќи наводно такви компетенции имал (?!). Замислете лага која македонската јавност треба да ја проголта?!
Оти, СДСМ, Социјалистичката партија, Либералната партија и ПДП добија домашна задача, "светот" да им ги признае фалсификуваните избори, ама тие да ја одработат промената на името, знамето и Уставот на државата Македонија. Не Грците да се мачат. Туку се да биде под форма на демократија и светот да каже, па новото име сами си го прифатија, никој од надвор не им го наметна.
И сега, компанијата на Глигоров не води преговори божем да ги разубедат Атињаните дека НИЕ сме државата Македонија, туку за да имаат доволно маневарски простор да ги разубедат Македонците дека новото име што веќе им е стокмено е вистинското решение. Ем да го променат името на државата, ем да ги задоволат апетитите на порачателите, ем да бидат на власт со наградата ограбен општествен капитал преку транзицијата наречена приватизација, ем да изгледа дека името на државата Македонија не е променето. Те викале вака или онака, што е битно, нели? Тоа е филозофијата и идејата која ги води социјалдемократите на Глигоров. Тоа е нивната добро платена и наплатена идеологија. Другото се е фолклор. Орнаментика.
Играта околу Македонија не е ништо друго - туку промената на името на Македонската држава Македонија. Својата задача домашните добро ќе си ја одиграат. И затоа, многу перфидно, режимот на Глигоров и кујните во тајните полициски агентури на МВР, наметнаа јалова расправа меѓу Македонците дали сме биле Словени или потомци на старите Македонци?! Демек, имало стари Македонци и нови Македонци. Во време кога со сите луѓе, сили и средства треба да се одбрани достоинството и името на државата Македонија и на еден од најстарите народи на Балканот и во Европа - македонскиот народ, режимот на Глигоров меѓу Македонците во Македонија и во целиот свет, преку своите добро уиграни агентури, многу перфидно наметна расправа дали сме Словени дојдени од зад Карпатите или потомци на Македонците од пред Христос. И создадоа таква конфузија, со пресметана цел кавга меѓу Македонците, никогаш да нема мир и единство, како би можел "Спасителот" да ни го донесе новото име. Оти, нели, сме биле нови, а Глигоров сакал да биде од Словените. Замислете само, се доведовме до ситуација претседателот на државата да биде постар од самата држава. Ами, што бил господинот Глигоров до четириесеттите години од неговиот живот? Чиј поданик? Чиј слуга? На чиј режим?
СДСМ полагаат цвеќе на разните народни херои од Втората светска војна, а ако ги прашаш за кое име тие луѓе гинеле и испогинале, односно дали за новото име што е веќе стокмено, дали се бореле под новото знаме на "Сојузот за Македонија", нема ништо да Ви одговорат.
Нареднава 1998 година Обединетите нации прославуват 50 годишнина од Универзалната Декларација за човекови права донесена на 10 декември 1948 година.
Едно од основните права на народите е правото на самоопределување! Правото на идентитет!
За жал, на крајот на 20-от и почетокот на 21-от век, меѓународната заедница на еден од најстарите народи на Балканот и во Европа - македонскиот народ - му го одзеде правото на име и идентитет и благодарение и на заслугите на режимот на Глигоров, Македонија во Обединетите нации е примена со привремената референца "Поранешна Југословенска Република Македонија" или "Тхе формер Ѕугослав Републиц оф Мацедониа".
За жал, режимот на Глигоров создаде таква мистификација од тие Обединети Нации, како во времто кога ја "дадоа" односно "не ја дадоа" молбата за прием во ООН 1992 година, божем се работи за кој знае каква организација која има право да работи што сака и како сака (како што тие дома тоа го прават) и во која право на пристап имаат само официјалните претставници на режимот на Глигоров.
Но, Обединетите нации се толку отворена организација што мистификациите на режимот на Глигоров паѓаат во вода.
Заинтересирани да добиеме автентично мислење за некои процедурални прашања се обративме во Центарот на ООН за јавни истражувања (нешто слично како институцијата "пратеничко прашање" во Парламентот) од каде што на неколку поставени прашања добивме конкретни одговори. Во интерес на информирањето на јавноста истите Ви ги пренесуваме во целост, а тоа ќе го правиме и во иднина, да покажеме како ја лажат македонската јавност да си ги оправдат ветувањата што ги дале, дека со нив на власт во Македонија ќе се промени, името, знамето и Уставот на државата Македонија. А, тоа го прават. Сакаме да ја разубедиме македонската јавност дека согласност за името "Поранешна Југословенска Република Македонија" во ООН не даде никој друг туку Глигоров и неговиот режим, кој допрва многу перфидно подготвува согласност за ново име на Македонската држава. Со кое право, Глигоров се согласува Грците да не ословувале како што сакале? Кој го овластил да ги крчми достоинството и името на Македонската држава и народ како да станува збор за на баба му имотот? Македонија и Грција реципроцитетно и во иднина ќе се ословуваат "првата страна" и "втората страна", ако на Грците не им одговара името Македонија. Но, името Македонија мора да си остане во меѓународната комуникација!
Државата Македонија, господине Глигоров, нема вековно уставно име "Република Македонија" бидејќи името на државата Македонија е постаро од Уставот на Република Македонија, иако денешните гео-политички граници на државата Македонија не се исти со етно-историските граници на Македонија од пред 10 август 1913-та година, а Вашиот 90 годишен живот како и сечиј друг е минорен дел од вековната историја на Македонија.
Затоа, престанете да го лажете сопствениот македонски народ, дека преговарате за да ги разубедите Грците да се согласат на името Република Македонија. За тоа немате никаков мандат, освен веднаш и безусловно со службено известување да го известите Генералниот секретар на ООН дека државата Македонија членството во ООН го продолжува со нејзиното вековно име Македонија пред кое може да стои и уставната референца "Република", иако за несреќа на македонскиот народ, Атина за првпат во историјата на своето постоење од 1831 година, благодарение на Англија и Франција, 51% од Македонија (Егејскиот дел на Македонија) ги доби со Букурешкиот договор на 10 август 1913 година.
Каква е процедурата една независна држава да стане членка на Обединетите нации и врз основа на кој документ?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Признавањето на нова Држава или Влада е одлука за којашто може да се согласат или да се воздржат само држави и влади. Тоа обично подразбира подготвеност за воспоставување дипломатски односи. Обединетите Нации не се ниту Држава ниту Влада, и врз основа на тоа не поседуваат никаква власт да признаваат Држава или Влада. Како Организација на независни држави, Обединетите нации можат да примат нова држава во своето членство или да ги прифатат акредитивните писма на претставниците од нова Влада.
Членството во Организацијата, во согласност со Делот 1 од членот 4 од Повелбата на Обединетите Нации, "е отворено за сите мирољубиви држави кои ги прифаќаат обврските содржани во Повелбата на Обединетите Нации и кои, во согласност со заклучоците на Организацијата, се подготвени да ги спроведуваат овие обврски." Државите во членство на Обединетите Нации се примаат со одлука на Генералното Собрание по препорака на Советот за безбедност. Процедурата накусо е следната:
Државата до Генералниот секретар поднесува молба и вообичаена изјава во којашто изјавува дека ги прифаќа обврските од Повелбата на Обединетите Нации.
Молбата прво се разгледува во Советот за безбедност. Било каква препорака за прием мора да добие девет потврдни гласа од 15-те членки на Советот за безбедност, со тоа што ниту една од неговите пет постојани членки - Кина, Франција, Руската Федерација, Обединетото Кралство на Велика Британија и Северна Ирска и Соединетите Американски Држави - не смее да гласа против молбата.
Ако Советот за безбедност препорача прием, препораката се изнесува во Генералното Собрание на разгледување. За прием на нова држава потребно е дво-третинско мнозинство во Генералното Собрание, а членството станува полноважно од датумот кога е прифатена резолуцијата за прием.
На секое заседание, Генералното Собрание ги разгледува акредитивните писма на сите претставници на државите членки кои учествуваат на тоа заседание. Во текот на таквото разгледување, кое рутински зазема прво место во девет-члениот Комитет за акредитации но може, исто така, да искрсне и во друго време, прашањето може да се постави и за посебен претставник овластен од актуелната Влада која е на власт. Ако акредитацијата е оспорена, за ова прашање веднаш се одлучува со мнозинство гласови на Генералното собрание. Би требало да се забележи дека при редовна промена на владите, преку демократски избори, не се подига прашањето за разгледување на акредитивните писма на претставниците од соодветна држава.
Ако една држава, во согласност со сопствениот Устав, го промени името на државата, каква е процедурата за информирање на телата на Обединетите нации за таа одлука?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Владите ги користат редовните дипломатски средства да ги информираат Обединетите нации за таквите промени, вообичаено по пат на службено известување преку нивното Министерство за надворешни работи или Постојана мисија во Обединетите нации.
Дали е можно држава, или било кое тело на Обединетите нации да одлучи да го промени името на која и да е држава во светот?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Обединетите нации не можат да променат име на Држава. За соодветна држава, за такви прашања одлучуваат нејзината Влада и народот.
---------------
Todor Petrov - СВЕТСКИ МАКЕДОНСКИ КОНГРЕС
МАКЕДОНИЈА ПРОТИВ АТИНА ВО ХАГ - GAME OVER!
29 март 2011 година, Скопје, Македонија (СМК) - Светскиот Македонски Конгрес позитивно ја оценува одличната и аргументирана одбрана на Македонија по тужбата против Грција пред Меѓународниот суд во Хаг за прекршување на членот 11 од Времената согласност од 13 септември 1995 година.
Светскиот Македонски Конгрес очекува Меѓународниот суд во Хаг да ја прифати македонската тужба и и’ наложи на Грција да ја почитува Времената македонско-грчка согласност од 13 септември 1995 година, не попречувајќи го пристапувањето на Македонија во сојузи на држави и членството во меѓународни организации.
Светскиот Македонски Конгрес изразува разочарување од опседаноста на неколку медиуми во сервилноста кон грчките интереси против државата Македонија.
----------------
Замислете лага која македонската јавност треба да ја проголта?!
Оти, СДСМ, Социјалистичката партија, Либералната партија и ПДП добија домашна задача, "светот" да им ги признае фалсификуваните избори, ама тие да ја одработат промената на името, знамето и Уставот на државата Македонија. Не Грците да се мачат. Туку се да биде под форма на демократија и светот да каже, па новото име сами си го прифатија, никој од надвор не им го наметна.
Оти, СДСМ, Социјалистичката партија, Либералната партија и ПДП добија домашна задача, "светот" да им ги признае фалсификуваните избори, ама тие да ја одработат промената на името, знамето и Уставот на државата Македонија. Не Грците да се мачат. Туку се да биде под форма на демократија и светот да каже, па новото име сами си го прифатија, никој од надвор не им го наметна.
СДСМ-АТИНСКИ ПРЕГОВОРИ ЗА ИМЕТО НА ДРЖАВАТА МАКЕДОНИЈА
ОБЕДИНЕТИТЕ НАЦИИ НЕ МОЖАТ ДА ПРОМЕНАТ ИМЕ НА ДР ЖАВА!
Пишува Тодор ПЕТРОВ
"Обединетите Нации не се ниту Држава ниту Влада, и врз основа на тоа не поседуваат никаква власт да признаваат Држава или Влада. Како Организација на независни држави, Обединетите нации можат да примат нова држава во своето членство или да ги прифатат акредитивните писма на претставниците од нова Влада."
"Обединетите нации не можат да променат име на Држава. За соодветна држава, за такви прашања одлучуваат нејзината Влада и народот."
Центар на ООН за јавни истражувања
Камен да беше, по толку многу апели, митинзи, протести, научни мислења, реагирања, човек ќе се освестеше.
Но, ова, што ѓавол ли ќе беше?
Без мандат од никого, од позиција на претседател на држава да преговараш за промена на името на државата Македонија чиј претседател наводно си и за името на македонскиот народ на кој наводно му припаѓаш? Господ да чува и да брани.
Изрод!
И, што мислите? Раат е туѓиот да те тапка по раме за злото што им го правиш на своите или по смртта твоите за предавник да те сметаат и гробот да ги го преораат, за навек да не се знае дека си постоел? Зошто преголемо е злото што си го направил да си меѓу мртвите, а камо ли и меѓу живите.
Некои по се изгледа на тоа и не размислуваат. Не им е гајле. Се однесуваат божем смрт за нив нема. Како да се платеници (а времето тоа ќе го покаже), на кои божем им е ветено дека Генералниот секретар на Обединетите нации и премиерот на Атина, од куртоазија за добро извршената домашна задача (за жал без нобелова награда), за помен секоја година венец ќе им полагаат?! Но, во која ли земја и на кое место на земјината топка?
Кога надворешната политика на актуелниот режим на Македонија се сплетка во глупостите на процедурата за преговори за името на државата Македонија, како алиби пред своите, пред македонската јавност, пред Македонците, пред граѓаните на државата Македонија, преку државните медиуми, почнаа да фабрикуваат лаги, дека ете тие кутрите се направиле, ама ако преговорите не успеале, Советот за безбедност на Обединетите нации ќе понудел ново име на државата Македонија, бидејќи наводно такви компетенции имал (?!). Замислете лага која македонската јавност треба да ја проголта?!
Оти, СДСМ, Социјалистичката партија, Либералната партија и ПДП добија домашна задача, "светот" да им ги признае фалсификуваните избори, ама тие да ја одработат промената на името, знамето и Уставот на државата Македонија. Не Грците да се мачат. Туку се да биде под форма на демократија и светот да каже, па новото име сами си го прифатија, никој од надвор не им го наметна.
И сега, компанијата на Глигоров не води преговори божем да ги разубедат Атињаните дека НИЕ сме државата Македонија, туку за да имаат доволно маневарски простор да ги разубедат Македонците дека новото име што веќе им е стокмено е вистинското решение. Ем да го променат името на државата, ем да ги задоволат апетитите на порачателите, ем да бидат на власт со наградата ограбен општествен капитал преку транзицијата наречена приватизација, ем да изгледа дека името на државата Македонија не е променето. Те викале вака или онака, што е битно, нели? Тоа е филозофијата и идејата која ги води социјалдемократите на Глигоров. Тоа е нивната добро платена и наплатена идеологија. Другото се е фолклор. Орнаментика.
Играта околу Македонија не е ништо друго - туку промената на името на Македонската држава Македонија. Својата задача домашните добро ќе си ја одиграат. И затоа, многу перфидно, режимот на Глигоров и кујните во тајните полициски агентури на МВР, наметнаа јалова расправа меѓу Македонците дали сме биле Словени или потомци на старите Македонци?! Демек, имало стари Македонци и нови Македонци. Во време кога со сите луѓе, сили и средства треба да се одбрани достоинството и името на државата Македонија и на еден од најстарите народи на Балканот и во Европа - македонскиот народ, режимот на Глигоров меѓу Македонците во Македонија и во целиот свет, преку своите добро уиграни агентури, многу перфидно наметна расправа дали сме Словени дојдени од зад Карпатите или потомци на Македонците од пред Христос. И создадоа таква конфузија, со пресметана цел кавга меѓу Македонците, никогаш да нема мир и единство, како би можел "Спасителот" да ни го донесе новото име. Оти, нели, сме биле нови, а Глигоров сакал да биде од Словените. Замислете само, се доведовме до ситуација претседателот на државата да биде постар од самата држава. Ами, што бил господинот Глигоров до четириесеттите години од неговиот живот? Чиј поданик? Чиј слуга? На чиј режим?
СДСМ полагаат цвеќе на разните народни херои од Втората светска војна, а ако ги прашаш за кое име тие луѓе гинеле и испогинале, односно дали за новото име што е веќе стокмено, дали се бореле под новото знаме на "Сојузот за Македонија", нема ништо да Ви одговорат.
Нареднава 1998 година Обединетите нации прославуват 50 годишнина од Универзалната Декларација за човекови права донесена на 10 декември 1948 година.
Едно од основните права на народите е правото на самоопределување! Правото на идентитет!
За жал, на крајот на 20-от и почетокот на 21-от век, меѓународната заедница на еден од најстарите народи на Балканот и во Европа - македонскиот народ - му го одзеде правото на име и идентитет и благодарение и на заслугите на режимот на Глигоров, Македонија во Обединетите нации е примена со привремената референца "Поранешна Југословенска Република Македонија" или "Тхе формер Ѕугослав Републиц оф Мацедониа".
За жал, режимот на Глигоров создаде таква мистификација од тие Обединети Нации, како во времто кога ја "дадоа" односно "не ја дадоа" молбата за прием во ООН 1992 година, божем се работи за кој знае каква организација која има право да работи што сака и како сака (како што тие дома тоа го прават) и во која право на пристап имаат само официјалните претставници на режимот на Глигоров.
Но, Обединетите нации се толку отворена организација што мистификациите на режимот на Глигоров паѓаат во вода.
Заинтересирани да добиеме автентично мислење за некои процедурални прашања се обративме во Центарот на ООН за јавни истражувања (нешто слично како институцијата "пратеничко прашање" во Парламентот) од каде што на неколку поставени прашања добивме конкретни одговори. Во интерес на информирањето на јавноста истите Ви ги пренесуваме во целост, а тоа ќе го правиме и во иднина, да покажеме како ја лажат македонската јавност да си ги оправдат ветувањата што ги дале, дека со нив на власт во Македонија ќе се промени, името, знамето и Уставот на државата Македонија. А, тоа го прават. Сакаме да ја разубедиме македонската јавност дека согласност за името "Поранешна Југословенска Република Македонија" во ООН не даде никој друг туку Глигоров и неговиот режим, кој допрва многу перфидно подготвува согласност за ново име на Македонската држава. Со кое право, Глигоров се согласува Грците да не ословувале како што сакале? Кој го овластил да ги крчми достоинството и името на Македонската држава и народ како да станува збор за на баба му имотот? Македонија и Грција реципроцитетно и во иднина ќе се ословуваат "првата страна" и "втората страна", ако на Грците не им одговара името Македонија. Но, името Македонија мора да си остане во меѓународната комуникација!
Државата Македонија, господине Глигоров, нема вековно уставно име "Република Македонија" бидејќи името на државата Македонија е постаро од Уставот на Република Македонија, иако денешните гео-политички граници на државата Македонија не се исти со етно-историските граници на Македонија од пред 10 август 1913-та година, а Вашиот 90 годишен живот како и сечиј друг е минорен дел од вековната историја на Македонија.
Затоа, престанете да го лажете сопствениот македонски народ, дека преговарате за да ги разубедите Грците да се согласат на името Република Македонија. За тоа немате никаков мандат, освен веднаш и безусловно со службено известување да го известите Генералниот секретар на ООН дека државата Македонија членството во ООН го продолжува со нејзиното вековно име Македонија пред кое може да стои и уставната референца "Република", иако за несреќа на македонскиот народ, Атина за првпат во историјата на своето постоење од 1831 година, благодарение на Англија и Франција, 51% од Македонија (Егејскиот дел на Македонија) ги доби со Букурешкиот договор на 10 август 1913 година.
Каква е процедурата една независна држава да стане членка на Обединетите нации и врз основа на кој документ?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Признавањето на нова Држава или Влада е одлука за којашто може да се согласат или да се воздржат само држави и влади. Тоа обично подразбира подготвеност за воспоставување дипломатски односи. Обединетите Нации не се ниту Држава ниту Влада, и врз основа на тоа не поседуваат никаква власт да признаваат Држава или Влада. Како Организација на независни држави, Обединетите нации можат да примат нова држава во своето членство или да ги прифатат акредитивните писма на претставниците од нова Влада.
Членството во Организацијата, во согласност со Делот 1 од членот 4 од Повелбата на Обединетите Нации, "е отворено за сите мирољубиви држави кои ги прифаќаат обврските содржани во Повелбата на Обединетите Нации и кои, во согласност со заклучоците на Организацијата, се подготвени да ги спроведуваат овие обврски." Државите во членство на Обединетите Нации се примаат со одлука на Генералното Собрание по препорака на Советот за безбедност. Процедурата накусо е следната:
Државата до Генералниот секретар поднесува молба и вообичаена изјава во којашто изјавува дека ги прифаќа обврските од Повелбата на Обединетите Нации.
Молбата прво се разгледува во Советот за безбедност. Било каква препорака за прием мора да добие девет потврдни гласа од 15-те членки на Советот за безбедност, со тоа што ниту една од неговите пет постојани членки - Кина, Франција, Руската Федерација, Обединетото Кралство на Велика Британија и Северна Ирска и Соединетите Американски Држави - не смее да гласа против молбата.
Ако Советот за безбедност препорача прием, препораката се изнесува во Генералното Собрание на разгледување. За прием на нова држава потребно е дво-третинско мнозинство во Генералното Собрание, а членството станува полноважно од датумот кога е прифатена резолуцијата за прием.
На секое заседание, Генералното Собрание ги разгледува акредитивните писма на сите претставници на државите членки кои учествуваат на тоа заседание. Во текот на таквото разгледување, кое рутински зазема прво место во девет-члениот Комитет за акредитации но може, исто така, да искрсне и во друго време, прашањето може да се постави и за посебен претставник овластен од актуелната Влада која е на власт. Ако акредитацијата е оспорена, за ова прашање веднаш се одлучува со мнозинство гласови на Генералното собрание. Би требало да се забележи дека при редовна промена на владите, преку демократски избори, не се подига прашањето за разгледување на акредитивните писма на претставниците од соодветна држава.
Ако една држава, во согласност со сопствениот Устав, го промени името на државата, каква е процедурата за информирање на телата на Обединетите нации за таа одлука?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Владите ги користат редовните дипломатски средства да ги информираат Обединетите нации за таквите промени, вообичаено по пат на службено известување преку нивното Министерство за надворешни работи или Постојана мисија во Обединетите нации.
Дали е можно држава, или било кое тело на Обединетите нации да одлучи да го промени името на која и да е држава во светот?
ЦЕНТАР НА ООН ЗА ЈАВНИ ИСТРАЖУВАЊА: Обединетите нации не можат да променат име на Држава. За соодветна држава, за такви прашања одлучуваат нејзината Влада и народот.
---------------
Todor Petrov - СВЕТСКИ МАКЕДОНСКИ КОНГРЕС
МАКЕДОНИЈА ПРОТИВ АТИНА ВО ХАГ - GAME OVER!
29 март 2011 година, Скопје, Македонија (СМК) - Светскиот Македонски Конгрес позитивно ја оценува одличната и аргументирана одбрана на Македонија по тужбата против Грција пред Меѓународниот суд во Хаг за прекршување на членот 11 од Времената согласност од 13 септември 1995 година.
Светскиот Македонски Конгрес очекува Меѓународниот суд во Хаг да ја прифати македонската тужба и и’ наложи на Грција да ја почитува Времената македонско-грчка согласност од 13 септември 1995 година, не попречувајќи го пристапувањето на Македонија во сојузи на држави и членството во меѓународни организации.
Светскиот Македонски Конгрес изразува разочарување од опседаноста на неколку медиуми во сервилноста кон грчките интереси против државата Македонија.
Comment