X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • indigen
    • May 2009

Originally posted by Prolet View Post
    Indigen, In June last year i think it was, im friends with somebody who works with him this person even told me about it while we had a chat and i saw it a day later.
    Ok, I believe it. It would seem that FP wants revenge for not getting a top Government position in NG's Administration.
    Last edited by indigen; 01-04-2010, 03:41 AM.

Comment

• Soldier of Macedon
      • Sep 2008

Originally posted by Indigen
      The Bulgars claim their lyrics" predate" the Macedonian version and thus have text to give it that "Ottoman" feeling. I don't believe them, they are good at forgeries and propaganda.
      There are Bulgars who claim Orpheus, so anything is possible for the deludes among their people. They claim everything after somebody else has brought it out.
      In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Soldier of Macedon
        • Sep 2008

Indigen, why do you refer to the Macedonian Government under Nikola Gruevski as a 'regime'?
        In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Rogi
          • Sep 2008

There is a 5-10% pro-Bulgarian element within VMRO-DPMNE. This statistic is from the highest possible source.

Similarly there is a 10-15% pro-Serbian element within the ranks of SDSM.

Comment

• indigen
            • May 2009

Originally posted by Rogi View Post
            There is a 5-10% pro-Bulgarian element within VMRO-DPMNE. This statistic is from the highest possible source.

That is a huge number if it represents the overall membership of both parties. What are the estimated percentages in key party structures?

Comment

• indigen
              • May 2009

Miloshoski is seen as a good servant to the bugaroman cause in Macedonia

Gospodinot Antonio Miloshoski ne e predavnik nitu se chuvstvuva kako
              bugarin.
              Mojata familija se znae dosta dobro so negovata familija.
              Jas go poznavam lichno brat mu no za zhal nesum go zapoznal Antonio.
              Antonio ima mnogu napraveno za Makedonija i se nadevam khe prodolzhi
              taka.

MPO ne e isto kako shto beshe pred nekolku godini, so tekot na
              godinite, i so doajganje zachlenuvanje na novi lichnosti, MPO odi na
              pravilen pat.
              Veruvaj ili ne, toa e tvoe pravo, kako shto i jas imam
              pravo da mislam deka za 5 godini MPO khe bidi chista Makedonska
              organizacija

Wed Oct 6, 2004

"Metodija A. Koloski" <MKoloski@...>
              mkoloski2000
              http://groups.yahoo.com/group/Macedo...r/message/4306
              Originally posted by indigen View Post
              Well, Meto, it is more than 5 years now and MPO is still Bugaroman controlled. So don't make any big predictions in future and you have egg on your face in regards to Antonio Miloshoski, too. Though never having met met Antonio, you absurdly claim to know how he identifies whilst those close to him in the UMS (VMRO-DPMNE Union of Youth Forces), who knew his politics intimately, expelled him for being a bugaroman (the document where he himself confirms the accusations is Online, thanks to FP!).
              In the eyes of the Bugaromani, Miloshoski is seen as a good servant to the bugaroman cause in Macedonia, as following example shows:

Newsgroups: alt.news.macedonia, soc.culture.greek From: pavel <[email protected]>
              Date: Sun, 1 Mar 2009

Subject: Milososki: MPO (a Bulgarian conservative organization) is the true keeper of the identity of our people

Milososki: MPO (a Bulgarian conservative organization) is the true keeper of the identity of our people
              Antonio Milososki - The Foreign Minister of FYROM -a Bulgarian Nationalist on Yahoo! Video

This video presents the indirect, but unequivocal recognition of the Bulgarian characters of the Slavs of RoM by Mr. Antonio Milososki, its current Minister for Foreign Affairs, via two articles in the daily newspaper “Utrinski vesnik” from 2006, when he did not have a political office:

1. An article in which he claims that the s.c. “Macedonian Patriotic Organization” -- MPO , an ardent Bulgarian nationalistic--conservative organization operating for decades chiefly in USA and Canada, is the true keeper of the authentic identity of his people, preserved by emigrants from Geographical Macedonia, most of them emigrating before WW II.

2. An article in which he acknowledges a wrongdoing by the Communist regime in case of its political opponents, listing people of which some are known for their opposition to the system on the basis of their Bulgarian nationalism, and their cause as just.

Brief montage of the facsimiles of the original articles are given, together with evidence from the official site of the MPO which indicates that this organizations considers the Slavs of RoM as ethnic Bulgarians, in present and historical sense as its giuding idea and official policy.

[...]

Во текот на февруари 1997 година избија студентските демонстрации во Скопје по повод донесувањето на Законот за педагошкиот факултет, зад кои, иако формално не стоеше ВМРО-ДПМНЕ, беше повеќе од очигледна улогата на Партијата во нивната организација и спроведување, почнувајќи од водачите на демонстрациите кои во главно беа членови на УМС на ВМРО-ДПМНЕ, па се до логистичката поддршка што им се даваше на демонстрантите. Покрај студентите, мошне активна улога во нив имаа токму оние “интелектуалци” со бугароманска ориентација – Димитар Димитров, Миле Неделковски, Димитар Тефчев, Ѓорѓи Боев и др. За време на оддржувањето на протестите Димовска и Ѓорѓи Боев итно заминаа за Бугарија и по обавените консултации таму е одржана седница на ИК на која е одлучено да се изнајде модус за прекин на протестите, што е и сторено. Во тој период Димитров конечно потпишува пристапница за ВМРО-ДПМНЕ и уште од стартот со помош на неговиот истомисленик Андреја Андрејчин тргнува во офанзива да го руши младинското раководство барајќи за потпретседател на ИК на УМС да биде избран Антонио Милошoски, а за член Влатко Стаматовски (единствените адути на бугароманите меѓу младите). Во тој период младите се единствени, категорички го отфрлаат барањето и револтирано најавуваат нивно исклучување од редовите н УМС, но по интервенција на некои членови на ИК на Партијата оваа иницијатива на младинците е стопирана. Димитров не се помирува со тоа, бара смена на Змејковски, а во постоечкиот Совет на интелектуалци да влезе Лепавцов како и да се отсранат сите апликации, знамиња и симболи од шеснаесеткракото сонце кое според него било “српско-грчко подметнување”. Георгиевски не ги прифати овие барања на Димитар Димитров и тој во почетокот на април месец 1997 година демонстративно ја напушти Партијата, за да по неколку месеци подоцна се врати во неа, но овој пат како член на новиот Извршен комитет на ВМРО-ДПМНЕ.

Izvadoci od "Raskolot vo VMRO-DPMNE" (1998 godina)

Antonio Miloshoski, when provoked to declare his ethnic identity, evasively states the following:

Thu Feb 13, 2003
              Antonio Miloshoski <u4antonio@...>
              u4antonio
              Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!

Idnina i minato

Pochituvani,

Iako ponudata izgleda kako prinuda, sepak blagodaram
              za dadenata moznost da ja iskazam mojata narodnosna
              pripadnost. Poteknuvam od Makedonija, roden sum vo
              Tetovo i se chuvstvuvam isto tolku Makedonec kolku i
              nashite zaednichki predci:
              Metodija Andonov-Chento
              (prviot pretsedatel na Makeonija), Dr. Pavel
              Shatev(posledniot ziv gemidzija i minister za pravda
              vo prvata vlada na NRM), Nikola Karev (Pretsedatel na
              Krusevskata Republika), Georgi Goce Delchev (apostolot
              na VMRO), Damjan Gruev, Dr. Hristo Tatarchev (prviot
              pretsedatel na VMRO), kako i nashite prerodbenici koi
              go posejaa semeto pred niv Grigor Prlichev, Kuzman
              Shapkarev, Konstantin i Dimitar Miladinovi, Kiril
              Pejchinovich, Joakim Krchovski i site onie na koi
              slobodata na Makedonija im beshe najsvetliot ideal.

Se nadevam deka odgovorot nema da zasegne nichii
              chivstva, i vo idnina povekje bi sakal da diskutirame
              za poproduktivni razmisli, otkolku da troshime
              energija na razglobuvanjeto na kvazi-istoriskite
              hipoteki sozdadeni za vreme na vladeenjeto na
              komunistichkiot rezim na Balkanot
              . Nakratko, bez
              namera da ja potcenuvam istorijata, sepak idninata mi
              znachi povekje od minatoto

So Pochit,
              Antonio Miloshoski
              Ph.D. Candidate
              Uni-Duisburg-Essen
              Deutschland
              For fair use only

---------------

Ona shto Filip Petrovski go kazhuva za Antonijo Miloshoski e potvrdeno (toj vekje javno objavuva deka ima dokumentacija ako Antonijo saka da spori neshto ["gi poseduvam dokumentite vo sluchaj na kakva bilo zhelba za spor"]. Dobar del vekje i gi imal objaveno na eden drug internet forum (kliknete tuka - Antonio Miloshoski i sostojbite vo MNR)

Zum Broj 8 (2000 godina)
              Knigi
              Namesto recenzija
              Poetski alfabetar
              Kon stihozbirkata "Osakateni Az Buki" od Antonijo Miloshoski, izdanie na "Nashe delo" Skopje, 2000 godina

Pishuva: Aleksandar Petrevski

Vekje defenitivno e sigurno: izdavachot "Nashe delo" od Skopje prerasna vo centar na bugarshtinata vo Makedonija. Imajkji ja predvid sodrzhinata na nedelnikot "Makedonsko delo" toa i dosega beshe jasno, a vo posledno vreme e ushte povidlivo so izdavanjeto knigi na avtori dokazhani bugaromani vo Makedonija. Taka, po "kapitalnite" dela objaveni kako knigi ili kako tekstovi vo prodolzhenija potpishani od Mladen Srbinovski, Dimitar Dimitrov, Mile Nedelkovski, Vlatko Stamatovski, Paskal Gilevski, Bratislav Tashkovski, eve, ovoj izdavach go objavi i prvenecot na blagonadezhniot poet Antonijo Miloshoski. Imajkji gi predvid temite i porakite na site ovie (ne)dela, so sigurnost mozhe da se konstatira deka "Nashe delo" osven so izdavanjeto knigi i izdavanjeto informativno-politichki nedelnik, ce povekje se zanimava i so izdavanje, potochno predavstvo, na se shto e makedonska nacionalna vrednost. I toa so makedonski pari.

Prashanjeto so vakvata izdavachka dejnost e kompleksno, no ovoj pat kje se zadrzhime samo na debitanskata kniga na aktuelniot portparol na Vladata na Republika Makedonija. Dotolkou povekje shto i ovaa kniga se najde vo izborot na Paskal Gilevski i na Ministerstvoto za kultura, shto trebashe da bide "makedonski podarok" za Kongresnata biblioteka vo Vashington.

[...]

Celosen tekst (slika/image file - 512KB) na slednava vrska: "Osakateni Az Buki" na Antonijo Miloshoski

-----------

PERISKOP (21-4-2000)

Koj e Antonio Miloshoski (slika image file - 300KB)

Izvadok: "...Imeto na Antonio Miloshoski vo makedonskata javnost za prvpat se pojavi za vreme na studentskite protesti 1997 godina, a ottogash pa navamu, relativno chesto se spomnuva vo najrazlichni kombinacii za odredeni funkcii. Spored nashite izvori vo VMRO-DPMNE, Miloshoski vo momentov e eden od najserioznite kandidati za portparol na Vladata na Ljupcho Georgievski. Negovoto naznachuvanje se ochekuva nekade pred letnite odmori.....Vo 1996 se pojavuva famozniot tekst "Chakam te da dojdesh" vo vesnikot "Zavet" na UMS, vo kojshto se barashe da se osudi bugarshtinata vo partijata. Miloshoski se izjasnuva protiv objavuvanjeto na tekstot, so shto obezbeduva povekje od dobri pozicii kaj Dosta Dimovska. Po nepotpishuvanjeto na peticijata Miloshoski gi zaladuva odnosite so svoite sopartijci, vnatre vo Unijata....."

Filip Petrovski provided the following documents (na Makedonski/in Macedonian, naturally) in regards to expulsion of Antonio Miloshoski from UMS):
              Download antonio miloshov.rar
              Last edited by indigen; 01-04-2010, 07:10 PM.

Comment

• Prolet
                • Sep 2009

Indigen, There is no such ethnicity as Osmanci that is even worse, za zhalenje se i guess sve shto vredi se kradi kako velat nashine...

Its very interesting material you posted, thanks for that
                МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.

Comment

• Bratot
                  • Sep 2008

Filip Petrovski is in the same boat with Antonio if I may have a word.. or two.

The "bulgaro hunting" was always one of the favored SDS methods to discredit the political opponent.

Obviously the opposition front line Branko-Ljubco is working together and that doesn't have anything to do with some good intentions coming from their side as to "protect" Macedonia from Bulgarian agents but to provide their return in the political life.

Someone should ask Filipa Petrovskog what kind a man of honour he is (since we 'have to' trust him) if he was hiding these evidences about Miloshevski for whole 10 years.

As someone would say: Same shit in different packages.
                  The purpose of the media is not to make you to think that the name must be changed, but to get you into debate - what name would suit us! - Bratot

Comment

• Prolet
                    • Sep 2009

Bratot, In your opinion how would you classify VMRO-NP and Obedineti Za Makedonija?? These two parties have Bugarofili in them.
                    МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата,зурла ќе ти го раскине срцето,кога секое влакно од кожата ќе ти се наежи кога ќе видиш шеснаесеткрако сонце,кога до коска ќе те заболи кога ќе слушнеш ПЈРМ,кога немаш ни за леб,а полн си во душата затоа што ја сакаш МАКЕДОНИЈА. МАКЕДОНИЈА во срце те носиме.

Comment

• Soldier of Macedon
                      • Sep 2008

Both are useless garbage political parties with virtually zero backing, they are beneath classification.

Comment

• Big Bad Sven
                        • Jan 2009

Originally posted by Rogi View Post

Thats 5-10% too much bugaroman crap to be in VMRO, and like wise 10-15% srboman crap to be in SDSM.

So to basically summarize the political scenario in macedonia, we have bugaromans hiding in VMRO, srbomans moonlighting in SDSM, Frcko taking "greek" money, and confused Trobeshi pretending to be Albanians some times.
                        My god its like the ottoman empire again!

Comment

• Soldier of Macedon
                          • Sep 2008

Why a Bugaroman element in VMRO is seen as acceptable by some in Macedonian politics today is beyond me, regardless of how small or insignificant. The same applies for the Srboman element in SDS. They serve absolutely no purpose other than to further the aspirations of foreigners, these traitors of Macedonia. The irony of it is, most voters, the commoners and peasant-folk of Macedonia, don't have a clue about these scumbags and their dealings. They should all be outed to the public in a consistent fashion, Macedonia needs to know who her traitors are.

Comment

• Risto the Great
                            • Sep 2008

Based on this inaction of each of our successive governments, it may be construed that the remaining percentages must be pro-Greek.

A simple concept can fix all of this .... "Macedonian Pride". We have some capable people in Government. Have some pride in your identity and nothing will stop Macedonia.
                            Risto the Great
                            MACEDONIA:ANHEDONIA
                            "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Bratot
                              • Sep 2008

Originally posted by Prolet View Post
                              Bratot, In your opinion how would you classify VMRO-NP and Obedineti Za Makedonija?? These two parties have Bugarofili in them.
                              We all have to understand something else, beyond the "bugarofili"&"srbofili" classification which became standard procedure when talking about credibility of our political parties.

Every party plays its role, the role of NP and OzM is to be so called substitute for the DPMNE voters.
                              The final benefit goes to SDS who want to achieve separation of the voting body so they could be competitive enough on the political scene where they have nothing else to ofer except "bugarofili" concept -> (vote for us, we will save you.)

We do not have real Macedonian party with strong promacedonian politic.
                              We have only individuals who might be worth our vote, but in general there is always the high possibility to be screwed up by the party they represents.

Puppet parties like NP or OzM and the rest of their kind are not worth even discussing.

Milosovski was/is a bugarofile and that will follow him forever. But I'm used to judge for the actions and so far he left me with the impression of a weak MNR chief, not as bugarofile.
                              The purpose of the media is not to make you to think that the name must be changed, but to get you into debate - what name would suit us! - Bratot

Comment

• indigen
                                • May 2009

Originally posted by Bratot View Post
                                We all have to understand something else, beyond the "bugarofili"&"srbofili" classification which became standard procedure when talking about credibility of our political parties.

Milosovski was/is a bugarofile and that will follow him forever. But I'm used to judge for the actions and so far he left me with the impression of a weak MNR chief, not as bugarofile.
                                Beyond that we have REAL BUGAROMANI (not "Bugarofili") in very key state and political structures and media institutions. As for Srbomani, I think they are many of the self-declared Serbs (Kumanovo, Skopje and Tetovo areas) in RoM. Bulgaria and Bugaromani have long-term agenda of DECONSTRUCTING Macedonian identity and converting it to Bulgarian. In short term they are working to cut off Macedonian ethno-national roots and graft new Turko-Mongol (bulgar) ones. They infiltrate Macedonian state and political structures and white-ant whatever stands for Macedonian national and ethnic separateness, it is in their nature to do this and they need to be identified and politically exterminated (political pest control).

The following is but a small sample of key Bugaromani in possitions of power and influence: Antonio Miloshoski runs MNR and is on IK (EC) of DPMNE, Silvana Boneva, coordinator of DPMNE parliamentary group and is on IK (EC), Zoran Todorovski, director of the State Archives of Macedonia, Zoran Dimitrovski, State Archives of Macedonia and Fokus (Mk) Deputy Editor, Dosta Dimovska, director of Macedonia's Cultural and Information Center in Sofia, Marjan Gjorcev, Mayor of the municipality of Kisela Voda, Vlatko Stamatovski, Spokesperson for City of Skopje, etc.
                                Last edited by indigen; 01-09-2010, 07:26 PM.

Comment

Working...
                                X