X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Dimko-piperkata
    • Sep 2008

Македонци хакираа грчки сајтови

Групата наречена Macedonian security crew, хакираше три грчки сајтови, јавија домашните онлајн медиуми.
    Хакерите поставиле мапа на голема Македонија со симболот на сонцето на Вергина.

Тие на сите посетители кои ќе ги посетат овие сајтови, додека администраторите забележат дека имаат проблем и ги вратат содржините во својата регуларна состојба, им ја оставија пораката "Овој сајт е хакиран. United United, United Macedonia!

Пораката e парола која често ја скандираат македонските навивачки групи и која претставува територијална целост на трите раздвоени македонски делови, Вардарскиот, Пиринскиот и Егејскиот.

Хакерите нападот познат како „обезличување“ го извршиле со единствена намера да покажат дека успеала да ја пробијат заштитата, но не и да предизвикаат некоја поголема штета на сајтот.
    http://dnevnik.com.mk/default.asp?It...58B6D161E84F36
    1) Macedonians belong to the "older" Mediterranean substratum...
    2) Macedonians are not related with geographically close Greeks, who do not belong to the "older" Mediterranenan substratum...
  • George S.
    • Aug 2009

Well dimko piperkata i hope the greeks got the message that you don't dilly dally with the macedonians.A couple of years ago i heard that the best java programmer in the world was a macedonian & was employed by microsoft & came from skopje.The sixteen ray sun looks better when real macedonians use it.
    The greeks should realise that they have committed grave injustices on the macedoinian people,they are lucky their website wasn't destroyed totally.
    Last edited by George S.; 08-24-2011, 12:20 PM. Reason: ed
    "Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
    GOTSE DELCEV

Comment

Working...
    X