X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • lavce pelagonski
    • Nov 2009

Поглаварот на ИВЗ повикува на обединување на Албанците во една држава
    Божја волја е обединување на сите Албанци во една земја, порачува Реисот на Исламската верска заедница, Сулејман Реџепи во интервјуто за весникот на албански јазик „Zhurnal plus", кое ќе биде објавено во целост во петочниот број.

„Сојузот на албанските земји е божја волја и ние имаме обврска да го вратиме тоа и да му се заблагодариме на Бог за тоа", вели Реџепи.

Поглаварот на ИВЗ повикува на обединување под исто знаме и во иста земја каде Бог ги одредува границите, пренесува порталот на албански јазик, „Журнал".

„Обединувањето на албанските земји е Божјата волја, и затоа ние имаме обврска да ги вратиме така како што биле порано. Обединување на силите на албанскиот народ на сите нивоа ќе стане реалност, а Албанија ќе има единствена граница, таа која ја создал Бог. ИВЗ со сите свои капацитети е подготвена да придонесе за националната кауза и да одговори на секој вид повик во насока на обединување на сите Албанци. Јас сум многу загрижен за положбата на Албанците, бидејќи не може да се замисли луѓето да живеат во пет држави. Неприфатливо е вие да живеете овде, таткото да живее во матичната земја, a браќата да живеат надвор oд границите", вели Реисот Реџепи, во интервјуто за „Zhurnal plus"./крај/zh/бб

Copyright 2012 makfax Сите права се задржани. Текстот не смее да се печати или емитува, во целина или во делови без договор со Мakfax.
    Стравот на Атина од овој Македонец одел до таму што го нарекле „Страшниот Чакаларов“ „гркоубиец“ и „крвожеден комитаџија“.

„Ако знам дека тука тече една капка грчка крв, јас сега би ја отсекол целата рака и би ја фрлил в море.“ Васил Чакаларов

Comment

• Vangelovski
      • Sep 2008

Originally posted by The LION will ROAR View Post
      Angelov: Extreme Albanians not to play with fire
      http://a1on.mk/wordpress/archives/66348

ВИДЕО) Ангелов: Екстремните Албанци да не си играат со оган, за да не се изгорат

Достоинство ја осуди изјавата на поглаварот на ИВЗ, Сулејман Реџепи во која тврди дека „обединувањето на албанските земји е божја воља и дека обединувањето на силите на албанскиот наорд на сите нивоа ќе стане реалност“.

„Ако оваа изјава ја погледнеме како дел од едно однапред смислено сценарио, тогаш уште повеќе ќе ја сфатиме нејзината тежина. Македонците со право треба да бидат загрижени бидејки оваа изјава е на поглавар на ИВЗ, а не на некој случаен човек. Неговата изјава е опасна, деструктивна, и е отоворен повик за територијални аспирации кон македонската држава“, рече Стојанче Ангелов, претседател на Достоинство.

Според него, истовремено изјавата на поглаварот на ИВЗ е кривично дело „загрозување на територијалната целина“.

„Го повикуваме Груевски и Јанкуловска, како и јавниот обвинител да не се кријат и да преземат нешто. Но во секој случај тука сме ние македонските бранители иако сме незадоволни, револтирани и бесни на државното раководство. Ние ја сакаме нашата држава и народ и сме подготвени секогаш да ги браниме“. Воедно им порачуваме на екстремните Албанци да престанат да си иргаат со оган да не се изгорат..“, рече Ангелов.

Поглаварот на ИВЗ кажа дека Албанија ќе има единствена граница и дека ИВЗ со сите свои капацитети е подгтовена да придонесе за националната кауза и да одговори на секој вид повик во насока на обединување на сите Албанци, бидејќи било неприфатливо Албанците да живеат во пет држави. Англеов се повика и на изјавата на поглаварот Сулејман Реџепи од декември, 2010. година кога тој ја „благослови кантонизацијата на Македонија на три кантони-македонски, албански и мешан“.

I still don't know what Stojanco is doing with his new found friends, but Dostoinstvo, tainted as it has become through the last election and the current coalition agreement, may be the last organisation in Macedonia willing to actually defend the Macedonian state (whats left of it) from Albanian extremism. I may eat my words, but Stojanco has remained consistent in at least this aspect until now.
      If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• United MKD
        • Jul 2011

Originally posted by EgejskaMakedonia View Post
        Haha, 1:45 and 2:15 are classic.

Where did these people learn their manners from? They are pushing and shoving over cake...
        You gotta remember those people in Albania were some of the most backward people. They were shut out from the world by Hoxha. They're only now starting to be close to civilized (although not by much considering the cake video lol)

Comment

• DedoAleko
          • Jun 2009

The incidents caused by the albanians are intensifying. So that the government (both macedonians and albanians) can cover their own shit and incapability they are playing the good-old nationalist and religion game again.There are incidents of larger (than usually) scale every single day.
          The motiv, by my opinion, is the 10th of December, when eu will say another "No" to fyrom to start accession talks. What will happen after that and will things escalate,...

Yesterday there was shooting and panic on the streets of Tetovo. The police arrested the cowboys-2 albanians from a nearby village:

Канал 5 телевизија како една од водечките телевизиски куќи во Македонија, од 1998 година на малите екрани до гледање онлајн денес, известува за најновите вести од Македонија, регионот и светот.
          Last edited by DedoAleko; 11-29-2012, 07:50 AM.

Comment

• MKPrilep
            • Mar 2009

International tribunal acquits former Kosovo PM in war crimes retrial

An international tribunal Thursday acquitted a former Kosovo prime minister and two others of war crimes for the second time.

I know this has nothing to do with the albanization of macedonia,
            but for me it is a block of the whole albanization of the balkans.

It may sound ridiculous to some but to acquit him one day after the 100-year celebration
            and on public places before big screens shows me that the Albanian politicians already knew before the result.

I feel very lost at the moment after all this happened the last days
            and to tell you the truth, macedonia for me as I used to know it
            all my life, particularly in my childhood, do not exist anymore.
            Last edited by MKPrilep; 11-29-2012, 10:10 AM.

Comment

• Risto the Great
              • Sep 2008

MKP, it does not sound ridiculous and whatever Macedonia was is gone. Many of us still carry it with us but I fear it is a case of nostalgia more than reality.
              Risto the Great
              MACEDONIA:ANHEDONIA
              "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Niko777
                • Oct 2010

Boats in Ohrid were vandalized with "Ethnic Albania"

Comment

• DedoAleko
                  • Jun 2009

Originally posted by MKPrilep View Post
                  International tribunal acquits former Kosovo PM in war crimes retrial

An international tribunal Thursday acquitted a former Kosovo prime minister and two others of war crimes for the second time.

I know this has nothing to do with the albanization of macedonia,
                  but for me it is a block of the whole albanization of the balkans.

It may sound ridiculous to some but to acquit him one day after the 100-year celebration
                  and on public places before big screens shows me that the Albanian politicians already knew before the result.

I feel very lost at the moment after all this happened the last days
                  and to tell you the truth, macedonia for me as I used to know it
                  all my life, particularly in my childhood, do not exist anymore.
                  19 witnesses against Ramush Haradinaj, who was released yesterday in The Hague, brutally murdered suddenly with a bullet in their heads. After their liquidation,the other potential witnesses changed their mind

izvor (disturbing photos!!): http://www.sitel.com.mk/node/47151

Comment

• Vangelovski
                    • Sep 2008

There is one Balkan coalition that I would support with the limited purpose of a coordinated attempt to dislodge Albanian extremism. It is one thing we have in common and which is an immediate threat to a number of Balkan states. But even then, I'm not sure that they collectively have the will to take on the Albanians at the moment.

I think this really is a defining moment in Balkan history - the rise of the Albanians.
                    If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Peshoshnitsa Lerin
                      • Jun 2012

Guys we cant give up! fuck these pigs! there must be something to do, i dont understand how the macedonian goverment is just standing there watching all this happen!

Comment

• Peshoshnitsa Lerin
                        • Jun 2012

It just feels like they are slowly destroying what small peace of our beloved Macedonia that we have left, we cant let them do this, what will we have to show our children and grand children, a land run by filthy Albanians forget that!

Comment

• Peshoshnitsa Lerin
                          • Jun 2012

Also what has gotten to me the most is the pictures on the boat in Ohrid, I was there in May this year the place is so beautiful Magical! And too see that photo makes my blood boil, I recon if I shot 100 of these pigs I still wouldn’t feel bad, they are worse than pigs actually! Just good for nothing!

Comment

• Risto the Great
                            • Sep 2008

Originally posted by Peshoshnitsa Lerin View Post
                            i dont understand how the macedonian goverment is just standing there watching all this happen!
                            The sheeple (particularly in Macedonia) need to understand the government is part of the enemy.
                            Risto the Great
                            MACEDONIA:ANHEDONIA
                            "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• EgejskaMakedonia
                              • Jan 2010

Man allegedly attacked by a group of Albanians in Old Bazaar

Фото: Погледнете што ми направија неколку албанци во Стара скопска чаршија

Категорија: Вести Објавено на Петок, 30 Ноември 2012 10:21 Напишано од Azra
                              Оваа фотографија вчера вечерта пристигна во редакцијата на Press24. Човекот на фотографијата тврди дека група Албанци го нападнале пред Старата скопска Чаршија.

Press24 ја пренесува следнава изјава на момчето: „Без никаква причина, без било каква провокација, група Албанци не нападнаа мене и моите двајца другари додека се враќавме од вечерната пијачка во старата скопска чаршија. Пред да влеземе во автомобилот, кој ни беше паркиран кај стоковната Илинден, веднаш до плоштадот Секндербег, група од 7 до 8 лица кои зборуваа Албански, се стрча кон нас. Успеавме да влземе во автомобилот, но тогаш еден од нив, зема столче кое не знам како се најде таму и со него удри во предното ветробранско стакло на автомобило. Се скрши стаклото, и ништо не се гледаше. За да побегнеме морав да го отворам прозорот за да гледаме каде возиме. Само што го отворив, добив огромен камен во лицето. Успеавме некако да избегаме и отидов во болница. Добив 5 конци на устата“. Момчето и познато на редакцијата, но инсистира да остане анонимен.

Comment

• DedoAleko
                                • Jun 2009

This is getting interesting.

google translate:

Police detain supporters of Gorce Petrov

Police around 15 pm today arrested 20 people, fans of football club "Gorce Petrov".

Reason for arrest is inappropriate behavior and insults directed at citizens near the Bit Pazar.

Fans with JSP bus number 2 returned from Skopje settlement Avtokomanda where followed the match between club football club Gorce Petrov and Avtokomanda "Skopje".

According to information from the Ministry fans began indecent whereby citizens to pass insults and provoke.

After application of passers police intervened.

izvor: http://www.sitel.com.mk/policijata-p...gjorche-petrov

Comment

Working...
                                X