Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
  • Soldier of Macedon
    • Sep 2008

Неформално кандидатот за претседател од ВМРО ДПМНЕ, Гордана Силјановска Давкова ја почна кампањата а веќе и го даде првото интервју. Силјановска во Сител интервјуто вели ќе ја почитува реалноста, но при секоја прилика ќе укажува на проблемот како е променето името на државата. „Претседателот на Собранието ги распиша изборите на Република Македонија ако бидам претседател […]

Одговорот кој сите го чекаа: Силјановска откри на која држава ќе се заколне, ако победи

Неформално кандидатот за претседател од ВМРО ДПМНЕ, Гордана Силјановска Давкова ја почна кампањата а веќе и го даде првото интервју. Силјановска во Сител интервјуто вели ќе ја почитува реалноста, но при секоја прилика ќе укажува на проблемот како е променето името на државата. „Претседателот на Собранието ги распиша изборите на Република Македонија ако бидам претседател тогаш ќе чуете како ќе се заколнам, јас го почитувам уставот и законите и согласно со тоа ќе се однесувам кон заклетвите“, вели Силјановска. "Јас ќе ја почитувам реалноста, а ниту ќе го вадам називот или ќе ги фрлам печатот, но при секоја прилика дома и надвор ќе укажувам на проблемот со кршењето на меѓународното задолжително право и Уставот на РМ, тоа е сферата на мислата а не на акцијата" потенцира Силјановска.

Таа меѓудругото потсети дека премиерот и министрите се заколнаа пред Уставот на РМ и во ниту една програма не најавила промена на името, но како што вели таа, тие немаат никаков проблем со тоа. Кандидатката за Претседател на Република Северна Македонија, професорката Гордана Силјановска, не престанува да изненадува. Таа на својот ФБ профил објави фотографија на која е со првиот Претседател на Република Македонија, Киро Глигоров. „Со претседателот Глигоров често разговорот ни беше за нужноста од владеење на право и правда за Македонија!“-пишува во прилог на оваа фотографија, која датира од периодот кога Глигоров беше претседател, од 1991 – 1999 година, значи најмалку пред 20 години. Силјановска на оваа фотографија , покрај со Глигоров, е и со нејзините колеги професорите Милан Нетков и Ѓорѓи Марјановиќ.

Нејасно е каква порака сака да испрати Силјановска со оваа фотографија и кому, со оглед дека таа е кандидат на ВМРО ДПМНЕ, а нејзината дружба со покојниот претседател Глигоров датира од времето кога таа веројатно беше министер во владата на СДСМ предводена од Бранко Црвенковски (1992-3 година). Ова само дополнително ќе ги збуни традиционалните гласачи на ВМРО ДПМНЕ, кои со години беа дозирани дека Глигоров е непожелна личност за конзервативната ВМРО ДПМНЕ, кому не можеа да му го простат прифаќањето на името БЈРМ и промената на знамето со ѕвездата од Вергина. За два дена од кандидатурата, Силјановска навредена од шовинистичките коментари во врска со нејзиниот изглед и годините, утрината објави видео со изјава: „Деновиве ме линчуваат јавно за тоа како изгледам и колку години имам. И ме споредуваат со ,,лажни” слики на политичарки. Не дека немам попривлечни фотографии во бикини на тие години, ама јас не прифаќам да бидам инспирација на мажите! Сакам во политиката да покажам дека жените создаваат уметност на можното! “-вели кандидатката за Претседател на Република Северна Македонија од ВМРО ДПМНЕ, професорката Гордана Силјановска Давкова.
    So, she says she will respect the constitution. Which one? The constitution that was recently changed? What follows seems to clarify that statement. She goes on to say that she will respect the reality of the situation (the name and constitution change?), she won't remove the name (the "northern" prefix?) but she will at every opportunity at home or abroad talk about the violation of international law and the constitution. There you have it, the female version of our spineless incumbent. Speeches and no action.
    In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Soldier of Macedon
      • Sep 2008

Originally posted by Rogi View Post
      This is why a boycott of the Presidential elections will lead to Talat Xhaferi becoming President for 6 months, per the Constitution. During that time, a two-thirds parliamentary majority will change the Constitution such that a President is elected by Parliament, with Talat Xhaferi signing it into Law. That's unlikely to ever be undone, as it will require a two-third majority which likely will not happen for a decade or so.
      I noticed Igor Aleksandrov promote the boycott recently with the hashtag #БојкотирамКвислиншкиИзбори. He also seems to have ceased his conditional support for Siljanovska but is still against Filip Petrovski, even going so far as to call him an opportunist and compare him to traitors like Zaev, Georgievski, Boshkoski and Angelov. Personally, I don't agree with that assessment. Flawed or not, Petrovski is the only potential candidate that has openly and aggressively rejected the recent betrayals. Even if some don't consider him an ideal option he is far better than all of the others. Looks like the choice is to either support Petrovski on the condition that he stands firm and challenges the current traitors in government or boycott and risk allowing Xhaferi to assume the presidency, which could lead to even further disastrous consequences.
      In the name of the blood and the sun, the dagger and the gun, Christ protect this soldier, a lion and a Macedonian.

Comment

• Momce Makedonce
        • Jul 2012

I'm going to agree with SOM and take a chance with Filip Petrovski. I've been following what he's been saying the last last week and I feel like he is genuine. Obviously we don't really know for sure how he would go, but I'd rather give him a go than have that terrorist as President. What are other people's opinions?
        "The moral revolution - the revolution of the mind, heart and soul of an enslaved people, is our greatest task." Goce Delcev

Comment

• Soldier of Macedon
          • Sep 2008

Originally posted by Momce Makedonce View Post
          I'm going to agree with SOM and take a chance with Filip Petrovski. I've been following what he's been saying the last last week and I feel like he is genuine. Obviously we don't really know for sure how he would go, but I'd rather give him a go than have that terrorist as President.
          Here are some recent videos from him. They were live streamed on FB:

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

He's asking for people to support him with 10,000 signatures for his presidential candidacy. He's appealing to Macedonians in Macedonia and the Diaspora, where there are a number of locations for citizens to provide their signatures in support of his candidacy. He's presenting himself as the people's candidate. He also indicates that Mickoski and his lackeys are trying to sabotage his campaign with fake news.

Do we know of any diaspora groups (human rights, churches, etc.) that are backing him?

Comment

• Soldier of Macedon
            • Sep 2008

Some other points from his videos.

He talks about his strategy. It relies on early parliamentary elections, the support of the masses and getting enough patriotic candidates to vote to bring the name back. He says the only other option is war, but he is not for that. He also said that if elected he will swear on the 1991 Macedonian Constitution in parliament, then declare the battle for returning the name. He is against the boycott and even suggested that he will look into the possibility of an investigation of Xhaferi. He also indicated that he wants the diaspora to be more involved and will work towards making it become an integral part of creating the future of Macedonia.

Comment

• Karposh
              • Aug 2015

Originally posted by Momce Makedonce View Post
              I'm going to agree with SOM and take a chance with Filip Petrovski. I've been following what he's been saying the last last week and I feel like he is genuine. Obviously we don't really know for sure how he would go, but I'd rather give him a go than have that terrorist as President. What are other people's opinions?
              He's got my vote too MM. He's saying all the right things at the moment that need to be said so that's a good start. I just hope he proves to be a leader with some balls when it matters most and not simply provide lip service for the masses as a blunt instrument of attack on his enemies in an attempt to parade some kind of weak and lame patriotism. A real leader of a nation would put himself, his personal interests, his fears and his personal security second and make decisions that call for tough action for the good of the nation first. No one wants to see hostilities resume again but if the survival of the Macedonian nation is at stake, then the army should have been engaged a long time ago and traitors prosecuted to the full capacity of the constitutional law on charges of high treason.
              I hope he is successful and I for one wish him all the best, especially if he feels he can reverse the damage already done.

Comment

• Soldier of Macedon
                • Sep 2008

For those that missed the live stream, here is the clip of Filip Petrovski speaking in front of the DPNE delegates on the 16 February 2019. It goes for less than 20 minutes and is well worth watching. It's a fiery and sterling speech.

Говор на кандидатот Филип Петровски на партиската Конвенција на ВМРО-ДПМНЕ за избор на претседателски кандидат на партијата одржан на 16 февруари 2019 во Струга

Comment

• Soldier of Macedon
                  • Sep 2008

Siljanovska-Davkova has already obtained the required 10,000 signatures to be an official presidential candidate. Mickoski and his DPNE machinery must be hard at work. Hopefully Filip Petrovski will also get the required 10,000 signatures.

Од срце ви благодарам на сите за вашата поддршка Видео изјава за собраните над 10 илјади потписи за претседателската кандидатура

Comment

• Soldier of Macedon
                    • Sep 2008

I heard about this in one of Petrovski's recent videos. Apparently some lady called Natalija from infomax.mk (DPNE mouthpiece?) posted a fake news article alleging that Petrovski was verbally attacked by members of the party of Angelov and Boshkoski. Here is the article:
                    ФИЛИП ПЕТРОВСКИ НАПАДНАТ ВО ШТИП

February 20, 2019

Членови на партијата на Стојанче Ангелов и Љубе Бошкоски, вербално го нападнале во кафуле во Штип. Филип Петровски, кој паралелно со Самка Ибраимоски и Амди Бајрам собира потписи за претседателска кандидатура, попладнево бил вербално нaпaднaт во кафуле во Штип. Како што дознаваме, членови од партијата на Стојанче Ангелов и Љубе Бошкоски вербално го нaпaднaлe Петровски, откако по завршеното интервју за локалната телевизија „Стар“ влегол во кафулето со негови пријатели и соработници. Настанот е пријавен и во полиција.
                    Here's another article from infomax during the protests late last year, probably another piece of fake news.

На секоја диктаторска власт во светот и е потребна контролирана опозиција која ќе го канализира гневот на граѓаните и ќе го ситни отпорот против режимот. Кај нас во нашиот случај оние кои го амортизираат гневот на народот се несудениот ,,претседател'' Филип Петровски и проевропскиот Рус, Јанко Бачев

БАЧЕВ И ПЕТРОВСКИ КОНТРОЛИРАНА ОПОЗИЦИЈА

December 4, 2018

Во договор со власта го отсраниле кампот пред законодавниот дом – раскол помеѓу демонстрантите! На секоја диктаторска власт во светот и е потребна контролирана опозиција која ќе го канализира гневот на граѓаните и ќе го ситни отпорот против режимот. Кај нас во нашиот случај оние кои го амортизираат гневот на народот се несудениот ,,претседател” Филип Петровски и проевропскиот Рус, Јанко Бачев. Инфомакс ексклузивно дознава дека токму Петровски и генералниоит секретар на Единствена Македонија, Драган Угриновски биле повикани да влезат внатре во Собранието од непознат човек, по што веднаш биле отстранети шаторите од пред законодавниот дом. Ваквата состојба ја обзнанија од Христијанското Братство кои на Фејсбук жестоко ја критикуваат Единствена Македонија и Петровски поради своеволието да го отстранат кампот од пред Собрание, без притоа да се консултираат со останатите од ,,Македонија Блокира. Ако досега на опозициски настроените граѓани не им беше јасно која е улогата на овие удбашки структури сега веќе е јасно. Контролираната опозиција требаше дополнително да ги разгневи граѓаните и да прикаже дека само 30 луѓе во Македонија кои ги блокираат улиците и дополнително го навлекуваа гневот на граѓаните се оние кои се против промена на името. Да потсетиме уште еднаш дека наводно нај проруски расположениот Македонец, Бачев е професор на Меѓународниот Славјански универзитет во Неготино и Битола, каде на своите студенти им предава токму за Европска Унија. Да не заборавиме дека Филип Петровски токму пред отворено да почне да настапува против својата матична партија, ВМРО-ДПМНЕ и жестоко да го критикува актуелното раководство во провладините медиуми беше обивнуван дека направил малверзации во институцијата со која директоруваше, Државниот архив. Христијанското братство кое беше дел од ,, Македонија Блокира” сега се повлекуваат од движењето, откако веќе е повеќе од очигледно дека Петровски и Угриновски се под целосна контрола на Заев!

Comment

• Soldier of Macedon
                      • Sep 2008

Filip Petrovski alleging obstruction and manipulation in certain cities where signatures are being collected.

Поранешниот директор на Државен архив, Филип Петровски, кој е претендент за претседателски кандидат на движењето „Македонија блокира“, денеска почна со собирање на потребните 10.000 потписи. Тој обвини дека во одредени градови има опструкции. На својот фејсбук профил Петровски вели дека подрачните единици на ДИК во некои градови манипулираат со волјата на Македонците. -Сериозни манипулации со […]

Сакале да се потпишат за Филип Петровски, но им бил подметан список од Гордана Силјановска?

Поранешниот директор на Државен архив, Филип Петровски, кој е претендент за претседателски кандидат на движењето „Македонија блокира“, денеска почна со собирање на потребните 10.000 потписи. Тој обвини дека во одредени градови има опструкции. На својот фејсбук профил Петровски вели дека подрачните единици на ДИК во некои градови манипулираат со волјата на Македонците. "Сериозни манипулации со вољата на МАКЕДОНЦИТЕ прави ДИК, односно дел од подрачните. Подметнуваат списоци на ГОГА СОРОС на мои поддржувачи" напиша тој.

Тој го прокоментира и тоа што кандидатот на ВМРО-ДПМНЕ, Гордана Силјановска, успеа да собере потписи за само неколку часа. Под фотографија на Мицкоски со членови на ВМРО-ДПМНЕ од Карпош, тој напиша: „Луѓе што земале пари за вработувања на наши членови во јавните претпријатија во Скопје, луѓе под кривични истраги и прогони од ОЈО и СЈО за злоупотреби се потпишале за ГОГА. Голема работа. Па супер, ве молам ни под разно да не сте се потпишале за мене. Јас сакам да се ослободам од вас, и поддршката ја барам од чесните членови на ВМРО. За жал со ваков состав во наредни 100 години нема да го победите марионетскиот СДСМ“, напиша Петровски.

Comment

• Soldier of Macedon
                        • Sep 2008

Below is Filip Petrovski's promotional flyer for his presidential candidacy:

Comment

• Soldier of Macedon
                          • Sep 2008

Locations where Macedonian citizens can provide their signature of support for presidential candidates like Filip Petrovski.

In Macedonia: http://www.sec.mk/podrachni-oddeleni...qG9QA2PtzYCUJM

In the Diaspora: https://dijaspora.sec.mk/?fbclid=IwA...82e0lMZ3cMa6-8

Comment

• Karposh
                            • Aug 2015

Originally posted by Soldier of Macedon View Post
                            Locations where Macedonian citizens can provide their signature of support for presidential candidates like Filip Petrovski.

In Macedonia: http://www.sec.mk/podrachni-oddeleni...qG9QA2PtzYCUJM

In the Diaspora: https://dijaspora.sec.mk/?fbclid=IwA...82e0lMZ3cMa6-8
                            Thanks for that link SoM. I would love to add my name to the list for support of Filip Petrovski but I'm not really sure how to go about it. The site is asking for a "Matichen Broj" and I don't have one. Is it enough to be a Macedonian to add my voice for Filip or do I have to be a citizen of North Macedonia to be eligible?

Comment

• Big Bad Sven
                              • Jan 2009

Originally posted by Karposh View Post
                              Thanks for that link SoM. I would love to add my name to the list for support of Filip Petrovski but I'm not really sure how to go about it. The site is asking for a "Matichen Broj" and I don't have one. Is it enough to be a Macedonian to add my voice for Filip or do I have to be a citizen of North Macedonia to be eligible?
                              If i go to vote for this man, will i get attacked by the pro 'bojkot' mob?

Comment

• VMRO
                                • Sep 2008

I don't think Filip would get more than 10,000 votes.

Without DPNE backing and $$$ for a campaign, the guy is just wasting his time.

Don't get me wrong, i would vote for him too in the current pathetic lineup of presidential candidates, however it is all geared against him.
                                Last edited by VMRO; 02-24-2019, 09:59 PM. Reason: sdfsdf
                                Verata vo Mislite, VMRO vo dushata, Makedonia vo Srceto.

Vnatreshna Makedonska Revolucionerna Organizacija.

Comment

Working...
                                X