• Time
  • Show
Clear All
  • DedoAleko
    • Jun 2009

Повик до Македонците во Мелбурн и Виктори

Јавен повик до сите Македонци во Мелбурн и Викторија

Почитувани Македонци!

Под покровителство на Генералниот Конзулат на Република Македонија во Мелбурн, Австралија,во организација на Советот на Македонската заедница за Викторија и сите македонски друштва и организации на територијата на Викторија, Австралија, а по повод Денот на Австралија, на 26ти Јануари се организира Парада која ќе започне во 10.30 часот пред Melbourne Town Hall (Swans-ton Street), а на која ќе се веат знамињата на националностите кои ја сочинуваат Австралија, меѓу кои и знамето на Република Македонија.

По тој повод, ве покануваме да земете учество на Парадата, сите зедно, со цел да покажеме пред австралиската јавност колку не има и во која мера знаеме да ги почитуваме официјалните и важни денови за државата во која живееме, работиме и ги издигнуваме нашите идни генерации.
    И сега, и во иднина, тој е начинот, останатите да ја дофатат вистинската слика за Република Македонија, за нас Македонците.

Генерален Конзулат на РМ

Мелбурн, Австралија

извор http://falanga.com.au/javen-povik-do...n-i-viktorija#

Можеби треба организаторот да се исконтактира и да му се даде до знаење дека многу Македонци не се идентификуваат со знамето на РМ т.е FYROM.
    Last edited by DedoAleko; 01-14-2014, 04:58 PM.
  • Vangelovski
    • Sep 2008

На таканаречениот 'Совет на Македонската заедница за Викторија' многу јасно му е дека Македонците во Австралија не го прифаќаат вентилаторот, но ним тоа не ги интересира. Ним поважно му е да ја водат анти-Македонската политика од вазалските политичари во МКД.
    If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• Risto the Great
      • Sep 2008

Maybe Macedonians should wave a white flag.
      Risto the Great
      MACEDONIA:ANHEDONIA
      "Holding my breath for the revolution."

Hey, I wrote a bestseller. Check it out: www.ren-shen.com

Comment

• Vangelovski
        • Sep 2008

Originally posted by Risto the Great View Post
        Maybe Macedonians should wave a white flag.
        Even that would bestow too much undeserved dignity.
        If my people who are called by my name will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, I will hear from heaven and will forgive their sins and restore their land. 2 Chronicles 7:14

The Revolution was in the minds and hearts of the people; a change in their religious sentiments, of their duties and obligations...This radical change in the principles, opinions, sentiments, and affections of the people was the real American Revolution. John Adams

Comment

• George S.
          • Aug 2009

A white flag who would salute it when they run it up the pole.Plenty of Macedonians would.A white flag is the easier way around.Either compromise or capitulate.The last thing is a challenge to freedomor the way to attain freedom.Freedom should be chosen where a white flag will never do not allways the answer to everything.
          "Ido not want an uprising of people that would leave me at the first failure, I want revolution with citizens able to bear all the temptations to a prolonged struggle, what, because of the fierce political conditions, will be our guide or cattle to the slaughterhouse"
          GOTSE DELCEV

Comment

Working...
          X